AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Mine barn reiser vekk i påsken. Jeg skal jobbe til og med onsdag, så fredag og mandag uken etter. I den forbindelse har min søster som skal på påskeferie spurt meg om jeg kan bo hos henne og ta meg av våre syke foreldre. (De bor like ved) De har hjemmesykepleie 3 ganger daglig. Jeg kjenner jeg har lyst å si nei, men noe sier meg at jeg er egoistisk. Jeg har stort sett aldri fri/ferie. Barna er hos meg 100%. I tillegg jobber jeg 120% og følger mine foreldre innimellom til div avtaler. I tillegg til at jeg er hos de hver lørdag, etter de ble syke. Kjenner jeg godt kunne tenke meg litt egentid. Men så er det sånn at vi skal ta vare på foreldrene våre, den tiden som er igjen. Takknemlig for råd. Anonymkode: 67ad4...2c4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Hvor mye ansvar har din søster i hverdagen? Anonymkode: 73a71...f26 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Jeg hadde sagt nei (dratt en hvit løgn om at jeg ble forespurt mer jobb), og heller startet dialog med kommunen om de faktisk trenger døgnpleie. Det er jo ikke mulig for dem å bo hjemme om de trenger daglig tilsyn? Anonymkode: 665c0...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Ta vare på foreldrene dine imens du kan. En dag er de borte.. Kan du dra innom på dagtid og ha kveldene for deg selv? Anonymkode: 217fe...bca 1 1
Kaneel Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Høres ut som søstra di drar lasset og du kjører ego kortet 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine barn reiser vekk i påsken. Jeg skal jobbe til og med onsdag, så fredag og mandag uken etter. I den forbindelse har min søster som skal på påskeferie spurt meg om jeg kan bo hos henne og ta meg av våre syke foreldre. (De bor like ved) De har hjemmesykepleie 3 ganger daglig. Jeg kjenner jeg har lyst å si nei, men noe sier meg at jeg er egoistisk. Jeg har stort sett aldri fri/ferie. Barna er hos meg 100%. I tillegg jobber jeg 120% og følger mine foreldre innimellom til div avtaler. I tillegg til at jeg er hos de hver lørdag, etter de ble syke. Kjenner jeg godt kunne tenke meg litt egentid. Men så er det sånn at vi skal ta vare på foreldrene våre, den tiden som er igjen. Takknemlig for råd. Anonymkode: 67ad4...2c4 Så din søster tar alt ansvaret til vanlig? Hun skal ikke få ferie hun da? Anonymkode: 96ad1...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå