Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Ja da var det gjort, møtte en gutt for noen uker siden, og har selvfølgelig blitt forelska. Han har vist litt interesse for meg, vi har kyssa og jeg har overnatta hos ham ( ikke hatt sex vel og merke). men,han virker ikke intr. i å møte meg igjen.. jeg prøver å hinte frampå om vi ikke skal finne på noe en kveld, men får liksom aldri noe skikkelig svar. Føler meg som et skikkelig "masete" kvinnfolk. Og problemet er at jeg klarer ikke å la være, for det kribler i magen bare jeg tenker på ham! Skal jeg la han være ifred og ikke tenke på ham eller skal jeg fortsette å hinte frampå? tror dere han er intr. eller? Må legge til at når vi er sammen virker det som om han er like intr. som jeg er. Føler meg som en skikkelig fjortenåring når jeg blir forelska, mister helt bakkekontakt! Og faller som en flue hver eneste gang.
Gjest Gitte Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Hva med å prøve å ikke spørre om å finne på noe, ikke hinte frempå om ting, og heller la han være litt ifred. Om du da ikke hører noe fra han kan du jo være rimelig sikker på at han ikke er interessert...
*Heidi* Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 IKKE MAS!!! blir det for intenst mister han nok interessen.. tar du ikke kontakt vil du bli mere spennende og litt større utfordring, det er jo utfordringer som er spennende og inntresange, ikke en som er så intresert at du har h*n rundt lillefingeren.. bare tenk hvordan det er for deg selv? Sånn er det ihvertfall for meg..
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 du er bare nødt til å være supertålmodig nå! helt avgjørende spør du meg. MÅ IKKE mase i starten, ihvertfall ikkeså lenge han ikke gjør det samme. Klarer du deg over den usikre perioden her kan det hende han blir forelska og;)
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #5 Skrevet 3. november 2005 Har du hinta, så har du hinta. Da lar du det være med det. Gutter er ikke så dårlige til å ta hint da.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Huff.. dumme mannfolk.. blir jo helt gal av alle "ventingen".. hvorfor virker det som om han liker meg kjempegodt når vi først er sammen og ikke når det er snakk om å møtes? er vel ikke meningen at det skal være lett.. kom gjerne med flere gode råd. Trådstarter her forresten
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #7 Skrevet 3. november 2005 Tror ikke det finns no mas i kjærlighet. Er det kjærlighet så oppleves det ikke som mas med mindre det er andre faktorer som spiller inn. 2 stykker som er forelska pleier å like å prate sammen vel?
Xora Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 Er litt enig med siste innlegg. Min erfaring var også at menn ikke likte overstrømmende oppmerksomhet. Når jeg blir forelska finnes det ikke en ting jeg ikke vil gjøre, jeg vil ha kontakt 24/7, sender sms, på msn, tlf eller møte han, være sammen med han. I begynnelsen syns gutta det har vært gøy med all denne oppmerksomheten. Etter hvert har de distansert seg, mista interessen etc. Og da har jeg blitt desperat og ENDA mer påtrengende osv. Og enda mer usikker. Og så pang så får man beskjeden om at det ikke er gjensidig interesse. Men har siste 2 åra fått en stikk motsatt erfaring. En som smiler og gleder seg over oppmerksomheten han får fra meg, en som til tider kan være like overstrømmende tilbake. En som forklarer meg at dersom jeg ikke får svar på sms så er det fordi han er opptatt (på jobben eller med kompiser etc), og ikke fordi han er lei av meg. Han har også forklart meg at iblant trenger han litt space og litt tid for å innhente seg etter mye jobbing f.eks. Iblant kan jeg prøve meg på å la være å sende sms'er og da går det ikke lange tida før jeg får ønsket oppmerksomhet. Tror man må føle seg frem litt jeg og prøve å følge nivået til den andre parten.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #9 Skrevet 4. november 2005 Min erfaring var også at menn ikke likte overstrømmende oppmerksomhet. Når jeg blir forelska finnes det ikke en ting jeg ikke vil gjøre, jeg vil ha kontakt 24/7, sender sms, på msn, tlf eller møte han, være sammen med han. I begynnelsen syns gutta det har vært gøy med all denne oppmerksomheten. Etter hvert har de distansert seg, mista interessen etc. Og da har jeg blitt desperat og ENDA mer påtrengende osv. Og enda mer usikker. Og så pang så får man beskjeden om at det ikke er gjensidig interesse. Been there - done that Nettopp dette har skjedd meg og, til punkt og prikke. Den samme oppmerksomheten han får i begynnelsen som gjør at han blir facinert og interessert/sjarmert, er den som gjør at voops så er bryteren slått av og han er ikke interessert i det hele tatt lengre,, Så har man det med hva en annen gjør da, nemlig blir enda verre.. huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå