AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Del Skrevet 10. april 2022 Har aldri blitt fornøyd med de jeg bruker, som er slike fra Bic. Så dere som bruker høvel, hvilken er dere mest fornøyd med? Tips? Anonymkode: a7efc...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. april 2022 #2 Del Skrevet 10. april 2022 Venus snap☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2312 Skrevet 11. april 2022 #3 Del Skrevet 11. april 2022 Gillette fusion, med 5 blader ☺️ Anbefaler ikke å ha mindre enn 5 blader, da dette kan føre til rødhet og irritasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 anonymbruker2312 skrev (På 11.4.2022 den 8.33): Gillette fusion, med 5 blader ☺️ Anbefaler ikke å ha mindre enn 5 blader, da dette kan føre til rødhet og irritasjon. Tusen takk for tips. Ser nå at jeg har den med tre blader, og er alltid rødt og irritert med masse røde nupper. Nå vet jeg grunnen, så takk❤️ Anonymkode: 704f1...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 Signerer på det med flere blader. I tillegg MÅ jeg bruke barbergel og ikke krem. Jeg bruker Denne både under armene og i skrittet. Anonymkode: ced31...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå