Gjest Gothe Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Det finnes en ting jeg har tenkt på med kvinner. Vist dere spør partneren om det nå er mann eller dame. og spør..Ser jeg tykk ut i denne kjolen ? vil dere da ha sannheten som la oss si er Ja eller løgnen. vil kvinner egentlig at menn skal si sannheten angående kjoler og om dere ser tykke ut ?
Gjest Hel Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Ja, jeg vil gjerne høre sannheten, så lenge den blir sagt på en snill måte.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Jeg vil høre sannheten, det er jo derfor jeg spør
Gjest Gitte Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Jepp, derfor jeg ikke stiller spørsmål jeg ikke vet om jeg vil høre eller takle svaret. Spesielt når det gjelder typen.
Elodi Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Jeg spåør bare når jeg vil vite sannheten, og da forventer jeg at han er ærlig!
Gjest Manic Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 Nei, du skal si at du synes jeg er skikkelig snacksi! Jeg skjønner vel selv at jeg har lagt på meg litt, men du skal vise at du liker meg for det om!
gaja Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 hvis jeg spør med alvorlig ansikt vil jeg ha et alvorlig svar, men hvis jeg sier "ikke sant at denne kjolen ser fin ut på meg" da vil jeg bare ha en bekreftelse. det samme gjelder hvis jeg sier "nå skal du fortelle meg hvor pen jeg ser ut i denne kjolen"
Pauline Skrevet 2. november 2005 #9 Skrevet 2. november 2005 Selvsagt vil vi det! Akkurat som vi vil viss vi spør ei veninne om det samme. Forskjellen er bare at veninna forstår det og svarer - ærlig - De fleste typer forstår ingenting, bare grynter noe!
Gjest Varg-Menja Skrevet 3. november 2005 #10 Skrevet 3. november 2005 Jeg spør aldri om jeg ser tjukk ut, for det synes jeg blir litt teit. Men når jeg spør "ser dette bra ut?" er det fordi jeg er usikker på antrekket, og vil ha ett ærlig svar. Hvis han også synes det ser teit ut finner jeg noe annet å ha på meg.
Gjest Catwoman Skrevet 3. november 2005 #11 Skrevet 3. november 2005 Når jeg spør så vil jeg vite svaret. Hvis jeg ikke vil vite svaret spør jeg heller ikke.
Gjest Piper Skrevet 3. november 2005 #12 Skrevet 3. november 2005 Når jeg spør så vil jeg vite svaret. Hvis jeg ikke vil vite svaret spør jeg heller ikke. ← Yep
Superlammet Skrevet 3. november 2005 #13 Skrevet 3. november 2005 Jeg er redd for å svare kvinner på slike spørsmål. Prøver å svare så nøytralt som mulig. "Tjaa, den var jo grei den, men hva med denne?" <- Bekrefter at den sitter greit nok, men den er ikke perfekt. Noe annet foretrekkes. Hvem har jeg lært av? Jo, kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #14 Skrevet 3. november 2005 Jeg er redd for å svare kvinner på slike spørsmål. Prøver å svare så nøytralt som mulig. "Tjaa, den var jo grei den, men hva med denne?" <- Bekrefter at den sitter greit nok, men den er ikke perfekt. Noe annet foretrekkes. Hvem har jeg lært av? Jo, kvinner. ← Ja, jeg tror ikke akkurat representanter fra det brede flertall har svart i denne tråden. Tror jeg fortsetter med standardsvaret. What ever you wear, you are the most beautiful in the world. To me.
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #15 Skrevet 3. november 2005 Jeg forteller aldri en skjønn kvinne om hennes vektøkning, uansett hvor mye en kan sammenligne henne med en blåhval. Kvinner er lekre!
Arielle Skrevet 3. november 2005 #17 Skrevet 3. november 2005 Jeg spør aldri om han synes jeg ser tykk ut sånn generelt, men jeg kan godt spørre om jeg ser tykk/kort/rar ut i et antrekk , for eksempel i forbindelse med at jeg prøver klær i butikken. Og da vil jeg gjerne at han svarer ærlig, fordi hvis klærne ikke er fin vil jeg jo ikke kjøpe dem..
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 3. november 2005 #18 Skrevet 3. november 2005 (endret) Ja. det vil jeg, men jeg spør sjeldent...fordi jeg vet ofte svaret. Endret 3. november 2005 av *Sexy*Cat*
Caramba Skrevet 3. november 2005 #19 Skrevet 3. november 2005 (endret) Noen spørsmål bør man helst ikke spørre kjæresten sin, heller ikke svare ærlig på (hvis svaret ikke er så veldig positivt for den som stiller spørsmålet): -Synes du jeg er tjukk? -Synes du h*n der borte er penere\kjekkere en meg? Hvis man ikke har helt knekte sosiale antenner så svarer man et rungende NEI!!! Selvsagt ikke, kjære Endret 3. november 2005 av Caramba
Shagya Skrevet 3. november 2005 #20 Skrevet 3. november 2005 Hvis jeg spør hva han syns om mitt klesvalg for anledningen, forventer jeg et ærlig svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå