Gå til innhold

Hvor kjøper dere dekorasjon til hjemmet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har kjøpt et nybygg, så alt er veldig stilrent. Jeg er relativt minimalistisk av meg, så jeg vil ha få, men pene pynteting. 
Jeg har kikket i butikk og på nett, men jeg finner kun lysestaker, stygge store hoder og hender av keramikk, og vaser, for det meste. 

Hvor kjøper dere pyntegjenstander som kan stå på hyller, sjenker osv? Og hva kjøper dere? 

Anonymkode: 35da2...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper mest i utlandet, gjerne tradisjonelle ting på markeder, og noe av lokale kunstnere. På den måten får jeg unike ting , som det også er minner i. 

Min mann kjøper på Illums. Moderne design. 

Blir en ganske artig miks. 😄

Vi kan ikke skryte på oss minimalisme, men jeg liker ikke at det er for mange ting, så det velges også bort ting jevnlig. Kun de tingene en av oss virkelig er begeistret for får bli år etter år. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette ble litt lysestaker og en vase da, glemte at du ikke vil ha det. Selv er jeg lite glad i skulpturer, men kan hende det er noe for deg. Og planter da, det egner seg som dekor. 

Anonymkode: f8477...efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pene ting, men det mest er lysestaker. Har funnet mange pene lysestaker, men vil gjerne ha noe annet enn kun det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette ble litt lysestaker og en vase da, glemte at du ikke vil ha det. Selv er jeg lite glad i skulpturer, men kan hende det er noe for deg. Og planter da, det egner seg som dekor. 

Anonymkode: f8477...efc

Ja :) planter har jeg en del av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dims 

Graham & Green 

Elgeseter minimarked 

Bruktbutikker 

Finn.no 

Indiska 

Anonymkode: cbe0e...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bøker/bokhyller liker jeg å pynte med 🤗 Finner masse bokskatter på loppemarked for en slikk og ingenting👌 Kjøper mest mulig brukt og ellers nokså dyrt, det kjipeste jeg vet er nips fra nille og kid som byttes ut annethvert år.

Anonymkode: a2729...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mer maksimalist da.. finner ting overalt, er veldig glad i vaser, bøker, planter, miniatyrfigurer, kunst, lego og skulpturer. 

Har noen skulpturer av Loevfall/løvfall kjøpt på vaar.no, keramikk av Janne Rennemo som jeg har planter oppi, og fargerike vaser. Sånne hender, hoder og hjerter er ikke helt min ting.

Anonymkode: dfa01...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Illums har mye fint. Og Rum21. 

Ellers kjøper jeg store glassvaser, gjerne fra IKEA. Og fyller med bomster, strå, eller kvister. 

Fine potter med grønne planter gjør også mye av seg. 

Anonymkode: c7dc1...76b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan sjekke ut feks Alvar og Majja i Trondheim, eller Houz Oslo. 

Anonymkode: dfa01...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...