AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Har opplevd at folk, som regel barn, vil ta meg på håret. De har gjerne en forelder som ikke skjønner at jeg ikke vil ha dem til å ta på håret mitt. Hvis man er «stuck» i diverse situasjoner, hva kan jeg si og gjøre for å få dem til å forstå hvor frekt det er å anta at det greit å «leke» med håret mitt? Anonymkode: 6dba6...793
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 I Thailand er det regnet som ekstremt respektløst å ta noen på hodet. Anonymkode: 505ec...be4
MissIndependent45 Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Si klart NEI, og trekk hodet til siden. Har opplevd det samme mange ganger, til og med fra voksne, da jeg bestandig har hatt veldig langt og tykt hår.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Jeg jobber i barnehage og jeg må nesten regne med at det skjer, men jeg liker det ikke. Og jeg pleier å veive dem bort litt uten å lage "oppstyr over det" Henda deres er skittene og de er ofte syke. Dusjer når jeg kommer hjem da. Anonymkode: d9537...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå