AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Del Skrevet 10. april 2022 Har en guilty pleasure, og det er å følge noen på snap. Ser at de reklamerer med å spille inn en "morsom" hilsen til ditt barn, venn, kjære etc. hvem i alle dager bruker faktisk penger på dette!? Jeg blir helt matt, at dette eksisterer! For noe tull! Anonymkode: 0db15...b55 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Del Skrevet 10. april 2022 Rare personer. Anonymkode: e3750...1e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Del Skrevet 10. april 2022 For den rette personen (en fan) vil det jo være en helt fantastisk gave. Skjønner godt at det finnes et marked for dette. Anonymkode: 532bb...53e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Del Skrevet 10. april 2022 Else Kåss Furuseth kjøpte fra "Soup nazi". Var gøy den 🙂 Anonymkode: 3c21b...639 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. april 2022 #5 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg kunne gjort det. Faren min er stor fan av Sopranos, en hilsen fra en av skuespillerne hadde vært en super gave til en som ellers har "alt". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 10. april 2022 #6 Del Skrevet 10. april 2022 Kunne gjerne betalt noen for å si noe teit til en kompis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. april 2022 #7 Del Skrevet 10. april 2022 Folk med for mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For den rette personen (en fan) vil det jo være en helt fantastisk gave. Skjønner godt at det finnes et marked for dette. Anonymkode: 532bb...53e Tanuki skrev (Akkurat nå): Jeg kunne gjort det. Faren min er stor fan av Sopranos, en hilsen fra en av skuespillerne hadde vært en super gave til en som ellers har "alt". Enig! Har allerede planlagt en video til min fars fødselsdag, og han kommer til å sette pris på det 😊 Anonymkode: 80974...91f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg kjøpte en hilsen fra han Tinder-svindleren på tull. Sender den til folk jeg tuller med. Anonymkode: e0e4a...329 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Del Skrevet 10. april 2022 Synes det er en kul ting dersom det er en kjendis av betydning. Jeg trenger ikke få hilsen fra Kjartan Lauritsen liksom, men om det er fra Kanye, så ja takk! 🤩 Anonymkode: 2200a...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Del Skrevet 10. april 2022 Tanuki skrev (35 minutter siden): Jeg kunne gjort det. Faren min er stor fan av Sopranos, en hilsen fra en av skuespillerne hadde vært en super gave til en som ellers har "alt". Hva er "super" med en slik gave? Du og faren din vet jo veldig godt at denne personen "hilser" kun pga penger. Hvem vil ha en fake hilsen? Anonymkode: 08c9f...c6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. april 2022 #12 Del Skrevet 10. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er "super" med en slik gave? Du og faren din vet jo veldig godt at denne personen "hilser" kun pga penger. Hvem vil ha en fake hilsen? Anonymkode: 08c9f...c6c Fordi det er morsomt og er noe han ikke ville forventet. Hva som regnes som en bra eller super gave er uansett subjektivt, så skjønner ikke at det er noe vits i å spørre om. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #13 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg kjøpte en hilsen fra han Tinder-svindleren på tull. Sender den til folk jeg tuller med. Anonymkode: e0e4a...329 Du støtter en person som svindler folk og mangler alt av empati? Anonymkode: 4ed74...33f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #14 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du støtter en person som svindler folk og mangler alt av empati? Anonymkode: 4ed74...33f Han har et bra buisness hode, det skal han ha.. Anonymkode: 2200a...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #15 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han har et bra buisness hode, det skal han ha.. Anonymkode: 2200a...6b6 Så hvorfor har han ikke fått til mer enn ussel svindel? Nå er han vel også utestengt fra Tinder og andre apper så han kan ikke fortsette på samme måte Anonymkode: 4ed74...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #16 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor har han ikke fått til mer enn ussel svindel? Nå er han vel også utestengt fra Tinder og andre apper så han kan ikke fortsette på samme måte Anonymkode: 4ed74...33f Har kjører jo private jets og sånt så noe har han fått til 😅 han er vel ikke akkurat dømt heller siden han er på frifot. Jeg sier ikke at det er greit sånn han holder på, men han har klart seg ganske greit tross alt. Anonymkode: 2200a...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #17 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du støtter en person som svindler folk og mangler alt av empati? Anonymkode: 4ed74...33f Det var jo bare kødd da. Jeg og en kompis spleiset 500 $ så han Tinder-svindleren sa noen morsomt i forbindelse med dating. Forøvrig var jo de som ble svindlet stokk dumme, og hadde vel ikke rent mel i posen heller. Siden de var golddiggers og var kun ute etter Tindersvindleren fordi han var "milliardær". Anonymkode: e0e4a...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #18 Del Skrevet 10. april 2022 Vi var en kompisgjeng som spleiset 50kr hver på en videohilsen ifb. bursdag. Jeg synes det er et hekt ålreit konsept, men jeg er ikke interessert i norske influensere og halv-kjendiser. Det må være virkelig kjente folk. Det er såpass morsomt og absurd at jeg gjerne kan være med i spleiselag på noe slikt. Hadde aldri betalt 300kr alene for noe sånt. Anonymkode: 0c834...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #19 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har kjører jo private jets og sånt så noe har han fått til 😅 han er vel ikke akkurat dømt heller siden han er på frifot. Jeg sier ikke at det er greit sånn han holder på, men han har klart seg ganske greit tross alt. Anonymkode: 2200a...6b6 Han svindlet jo de selskapene som leier ut jet og biler. Alt er bare juks. Og det stopper vel nå ganske snart. Så han hadde noen år og nå vet alle hvem han er Anonymkode: 4ed74...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #20 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var jo bare kødd da. Jeg og en kompis spleiset 500 $ så han Tinder-svindleren sa noen morsomt i forbindelse med dating. Forøvrig var jo de som ble svindlet stokk dumme, og hadde vel ikke rent mel i posen heller. Siden de var golddiggers og var kun ute etter Tindersvindleren fordi han var "milliardær". Anonymkode: e0e4a...329 Han svindlet jo også selskaper og hoteller osv for flere millioner så er ikke bare damene som ble lurt. Anonymkode: 4ed74...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå