Annie Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Svogeren min spiller i Shirleys Temple og de vil nå til By:larm. Håper dere kan bruke linken her og stemme på dem. Han er VELDIG snill altså!! Svogeren min mener jeg... Hjelp Shirleys temple til bylarm 2006 Du avgir din stemme på denne siden - en person (PC) kan avgi 10 stemmer. Du kan også lytte på en låt dersom artisten har valgt å legge ut en smakeprøve. Fristen er innen 1. desember, og vår jury vil deretter velge ut to artister til vårt program fra de 10 som kommer høyest på lista. En til alle som hjelper til!
Annie Skrevet 2. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2005 (endret) Takk! Dere er noen engler! Endret 2. november 2005 av Annie
Kvinnen Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg har stemt. Hvis dere ønsker å vite mer om bandet, så kan dere gå inn på .Templeheads.com Krysser fingrene og håper at de kommer med.... Endret 2. november 2005 av Kvinnen
Gjest Mr templehead Skrevet 4. november 2005 #10 Skrevet 4. november 2005 Kjempefint at dere hjelper til å få Shirleys Temple opp til by:Larm!! Stå på!! Sjekk www.templeheads.com, for å finne ut mer om de kjekke gutta! Mr Templehead
Scheherazade Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 Stemt. ...men de lå vel ikke sånn superbra an?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #12 Skrevet 4. november 2005 Stemt. ...men de lå vel ikke sånn superbra an? ← Det er opp til dere!
Gjest Mr Templehead Skrevet 5. november 2005 #15 Skrevet 5. november 2005 Kom igjen folkens! Stem på!!
Kvinnen Skrevet 5. november 2005 #17 Skrevet 5. november 2005 Hulk!! Jeg kunne vært på konsert med de (Shirleys Temple) i Horten i dag, men så bestemte minstejenta seg for at dette var helgen å bli forkjøla på, så da fikk jeg ikke gått alikevel. Hmmmmmm ja, ja.. jeg får håpe jeg får med meg neste konsert, for de er virkelig helt utrolige live!!
Gjest Mr templehead Skrevet 6. november 2005 #20 Skrevet 6. november 2005 Kjempefint folkens! Shirleys ligger og snuser på topp20, og får vi de opp dit, så er det rimelig jevnt! Da blr det kjapt topp10 også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå