Gå til innhold

Støv av å tørke klær inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest noe et par steder som antyder at det skaper støv å tørke klær inne. Gjør det det? Jeg trodde nyvaskede klær var rene😅

Anonymkode: 64e3c...4b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja noe så jævlig. Jeg plukker de forsiktig ned og rister det hardt ute for å prøve å unngå mest mulig støv 

Anonymkode: eb61d...7ec

AnonymBruker
Skrevet

Ja!! 

Anonymkode: daf5a...713

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri vært klar over! Hva er det som gjør det? Man skulle jo tro de ble skylt rene i vask😲

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det har jeg aldri vært klar over! Hva er det som gjør det? Man skulle jo tro de ble skylt rene i vask😲

Om du tørker i trommel så kommer det lo og støv fra de som du kan se samlet. Endel av dette faller av når du tørker de inne. Spesielt om du rister de. 

Anonymkode: 0a840...734

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har lest noe et par steder som antyder at det skaper støv å tørke klær inne. Gjør det det? Jeg trodde nyvaskede klær var rene😅

Jeg har lest det samme, men jeg er ikke helt enig. 

Hvis jeg akkurat har vasket badet, for så å henge opp en klesvask (på snor), opplever jeg at det er ikke så mye mer støv der når klærne er tørre, enn det var da jeg hang dem opp.

Men hvis jeg ikke har vasket badet først, og det er en del støv i rommet fra før, opplever jeg at støvet som allerede var i rommet har festet seg til klærne, og virvles løs når det kommer bevegelse i rommet og klærne.

Anonymkode: 93650...cef

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer! Gjerne hvis klærne henger på stativet 2-3 dager (noe dem fint kan gjøre i huset her.. hehe). Det blir så mye støv! Lurt å avgrense det til et lukket rom.

Anonymkode: 06286...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...