AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Syns det er mye gøy her og veldig mange kommentarer og tråder jeg ikke helt tror på. Tror det meste her er oppdiktet/ikke tatt fra eget liv og blir skrevet kun for å provosere/se om folk går på. Spørsmålet mitt er: Har du trollet her på KG? Anonymkode: ca4d7...e64 1
Jdz Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 (endret) Har tillat meg å svare med samme mynt på tråder som helt åpenbart er trolletråder, men aldri startet en selv Endret 10. april 2022 av Jdz
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Ja og her er tråden min Anonymkode: 01c8c...e92
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Jeg har faktisk ikke trollet, men har blitt anklaget for det i mange av trådene jeg har laget. Veldig irriterende. Har laget noen tråder gjennom årene. Var i flere år singel og opplevde litt kjipe ting, og er nå i et forhold hvor jeg føler meg usikker og har laget noen tråder om det. I hver ENESTE tråd jeg har opprettet om det, blir jeg anklaget for trolling. Sånne anklager burde føre til automatisk utestenging mener jeg. Anonymkode: c38c1...aba 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Nei, jeg har ikke funnet en hensikt til det. Mulig jeg har satt ting litt på spissen eller kamuflert historier litt, men ikke noe mer enn det. Anonymkode: f6fcf...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 Nei det har jeg ikke. Men har avgitt ironiske svar i trolletråder. Anonymkode: 24be3...065
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 Nei, jeg har ikke det. Men jeg har faktisk blitt anklaget for å viss nok være ett "troll" ett par ganger. Men er folk som skriker TROLL!!! virkelig så stokk stein dumme, at dem tror de påståtte trollene bryr seg om at de blir anklaget for å være troll?? Selvfølgelig gir de ekte trollene fullstendig blanke pokker i dette. Men de blir selvfølgelig godt fornøyde med at folk gir dem oppmerksomhet. Folk som skriker om "troll" er jo bare en veldig nyttig IDIOT for disse trollene. Anonymkode: df0fc...38d
Gjest Ghostface Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 Jeg svarer med samme mynt hvis noen er ufine. Men er ikke den som er ute etter bråk.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #10 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei det har jeg ikke. Men har avgitt ironiske svar i trolletråder. Anonymkode: 24be3...065 Så du er en av de dumme som roper "troll" i tråder du ikke liker av en eller annen grunn altså. Du burde utestenges, og alle andre som kommer med sånne anklager. Jeg har laget flere tråder, om ekte, saklige problemstillinger, som har blitt anklaget for å være trolletråder at stokk dumme folk uten folkeskikk. Håper forumet innfører automatisk utestenging for de som kommer med trolleanklager. Anonymkode: c38c1...aba
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #11 Skrevet 11. april 2022 Jeg har kanskje noen ganger overdrevet litt for å få frem et poeng. Anonymkode: a71de...42a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #12 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har kanskje noen ganger overdrevet litt for å få frem et poeng. Anonymkode: a71de...42a Jeg har faktisk skrevet om akkurat det som har skjedd, men likevel blitt anklaget for å være et troll gang på gang. Mine tråder pleier å få maaaaange svar over mange sider. Noen er så ekstreme at de lager krangling i tråden, og vil liksom prøve å tvinge meg til å si at jeg er et troll, når jeg ikke er det. Når jeg står på mitt, og at jeg skriver om ting som har skjedd, er det folk som begynner å rapportere tråden for trolling etc. Det er en uting, folk burde automatisk utestenges når de kommer med trolle-anklager. Anonymkode: c38c1...aba
Michaelhe Skrevet 11. april 2022 #13 Skrevet 11. april 2022 (endret) Jeg har aldri trollet her. Jeg har alltid ment at kvinner i Norge har overdreven skjeggvekst, og at det er bra med en tidlig seksuell debut med en erfaren partner. Endret 11. april 2022 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #14 Skrevet 11. april 2022 Her inne så defineres jo fakta som kvinnene her ikke liker eller vil vedkjenne seg fort som trolling. Det i seg selv er jo komiskt. Så man kan faktisk trolle på KG utelukkende med rasjonelle fakta. Anonymkode: ca5b8...baa
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #15 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her inne så defineres jo fakta som kvinnene her ikke liker eller vil vedkjenne seg fort som trolling. Det i seg selv er jo komiskt. Så man kan faktisk trolle på KG utelukkende med rasjonelle fakta. Anonymkode: ca5b8...baa Har også merket at om man skriver om forhold, og at man føler på sjalusi, så kommer trollebeskyldningene ganske fort. siden det ikke er poltisk korrekt å føle sjalusi lenger, så blir man kjeftet huden full og kalt psyk og verre om man skriver om sånne ting. Ekstremt mange intolerante og navlebeskuende folk på kg som ikke klarer å være åpen for at ikke alle tenker og gjør som dem selv. Anonymkode: c38c1...aba
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #16 Skrevet 11. april 2022 Nei det har jeg ikke, men flere av trådene mine har blitt anklaget for trolling og det har vært frustrerende Anonymkode: d17bd...f40
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #17 Skrevet 11. april 2022 Jeg ble veldig nysgjerrig på hva slags sprø ting som foregår i livene til dere som flere ganger har opprettet tråder om hendelser som mange tydeligvis tror er for sprø til å være sanne. Anonymkode: 82133...709 3
Gjest ABM Skrevet 11. april 2022 #18 Skrevet 11. april 2022 Nei aldri trollet....Men anklaget for trolling blir jeg ofte...og for latterliggjøring...og avsporing...og alt mulig annet rart...Kg minner meg myye om en film jeg så for lenge siden med Jack Nicholson i hovedrollen..😬🙈
Gjest Geitis Skrevet 11. april 2022 #19 Skrevet 11. april 2022 Troller aldri, men prøver å være morsom noen ganger uten at jeg helt lykkes med det😅 pyttsann, man kan ikke lage omelett uten å knuse ett par egg 🙈
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #20 Skrevet 11. april 2022 men folk som skriker om "troll" i nærmeste hver eneste tråd, blir jo selvfølgelig langt mer irriterende enn selve trollene. folk er jo bare en utrolig nyttig IDIOT for alle disse påståtte "trollene" da. Man blir med på å gi "trollene" masse oppmerksomhet. Ekte troll ville jo selvfølgelig gitt blanke pokker i om folk avslører "trolleriene" deres, eller ikke. Så lenge folk gir dem mest mulig oppmerksomhet / siteringen, så er trollene godt fornøyde. Anonymkode: df0fc...38d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå