AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Hei! Vi er førstegangskjøpere og er helt grønne på dette med hus😂 Vi skal legge plater på veggene på vaskerommet, rive gulvet for å fikse så det blir riktig fall i gulvet og så legge vinyl(fliser der i dag). Vi skal også sette inn en dusj og få montert opp ny innredning til å ha vaskemaskin og tørketrommel i. Vi ønsker å gjøre så lite som mulig selv. Hvilke type håndtverkere trenger vi her og hvor finner man håndtverkere man kan stole på? Takk for svar! Anonymkode: 57518...821
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Personlig har jeg bare gode erfaringer ved å bruke mitt anbud, men la flere komme på befaring, gjør undersøkelser av firmaene og ikke velg utelukkende basert på pris. Hos meg har magefølelse etter befaring vært utslagsgivende, og det har iallfall fungert for meg Anonymkode: cb1c3...7e0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 To polakker og 20 høvdinger under bordet så er dere i gang. Anonymkode: 9103c...ed2
BMF Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Dere må ha papirer på våtrom, så kontakt rørleggerfirma og be dem prise hele jobben. Ikke gjør dette uten å vite at de som tar jobben har våtromssertifikat. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Anbefaler ikke Mitt Anbud, der er det mye rart. Anonymkode: a143f...134
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 BMF skrev (5 timer siden): Dere må ha papirer på våtrom, så kontakt rørleggerfirma og be dem prise hele jobben. Ikke gjør dette uten å vite at de som tar jobben har våtromssertifikat. Denne. Det bør kunne dokumenteres, spesielt når det skal selges en gang i framtiden. Anonymkode: 8b0b0...eba
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Anbefaler ikke Mitt Anbud, der er det mye rart. Anonymkode: a143f...134 Det er også mye seriøst Anonymkode: cb1c3...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå