Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis jeg har hatt et godt vennskap til de siste årene. Jeg er gift, han har samboer. Vi har kunnet prate om alt uten noe som helst blir kleint, helt til jeg nevnte sex her for litt siden. Han ble så rar, akkurat som han ble sur?
Vi snakket videre om tema, men merket humøret skiftet på han 🤔 Så vi skiftet tema, og nå har jeg ikke pratet med han siden denne samtalen 🙄 noen som har lign erfaringer? 
kan det være at han har følelser for meg siden han reagerte slik? Skjønner virkelig ingenting og ikke så lett å ta det opp med han enda..

Anonymkode: d830e...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare synes det er kleint å snakke med deg om sex. Eller at han opplever at du legger deg etter han, noe som han ikke er begeistret for?

Anonymkode: f9470...8b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex er et tema jeg ikke liker å snakke om med folk. Uansett hvor nære de er. Kan tulle om sex om det passer seg til tema, men ikke ha ordentlige samtaler om det. Det blir for kleint. Er det ei venninne som begynner å fortelle hvor vondt det er å ha sex etter fødselen, at hun merker det "der til høyre (peker), med mindre vi har hundestilling bla bla bla". Da har jeg faktisk ikke lyst til å møte henne på en liten stund. 

Anonymkode: 3f2c2...8a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...