AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Utdanner meg til lektor og har stort sett bare A og B men kjemper litt med siste runde matematikk og ser ut av læringsutbytter og arbeidskrav at jeg trenger flaks for å ikke ende på C/D i dette faget til sommeren og dette stresser meg litt. Så hvor mye vekt legges det i karakterer? Hva tenkes om lærere med D i enkelte fag? Trekker det opp å ha A i elevkunnskap hele veien? Eller betyr ikke det noe heller (hverken positivt/negativt)? Anonymkode: 7fee2...ac8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Hvis du for det meste har A og B, tviler jeg på at en D gjør noe som helst. Alle kan ha svake fag eller bomme på en eksamen. Anonymkode: 742ae...ca3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Jeg har vært på fem intervjuer til lærerstillinger (fikk tre av dem). Ingen har spurt om karakterer. Jeg har bare levert vitnemål til administrasjonen (kontoret) sammen med signert kontrakt, for å få riktig lønn. Anonymkode: 50263...62f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå