AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Mensen er noen dager forsinket og testene viser svake streker. Det var ikke planlagt at jeg skulle bli gravid og jeg har ikke turt å fortelle det til mannen enda. Han vil ikke ha flere barn.. Og det passer også dårlig akkurat nå 😔 Noen med trøstende ord eller erfaringer? Jeg vet ikke om jeg kan klare å gå gjennom en abort. Anonymkode: 771b8...e24
Tarzani Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Tygg litt på det noen dager. Ikke ta forhastede slutninger! Og snakk med mannen. Kanskje han ser annerledes på det når faktum er at hans avkom allerede ligger i magen din og vokser?!😊
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Jeg er på ingen måte motstander av abort. Men personlig hadde jeg ikke maktet å gå gjennom noe slikt. Du vil aldri angre på et barn du har fått ❤ Men forstår det kan være vanskelig om økonomi og krevende stillinger kommer i veien. Anonymkode: 10de0...b28 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Dersom mannen ikke vil ha flere barn, men ikke har sterilisert seg-OG har sex med deg så burde han jo skjønne at barn kan bli en konsekvens. Anonymkode: 1d0e6...05c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Om det ikke passer og mannen virkelig ikke vil, burde du i alle fall tenke på abort. Det er ikke et barn, det er et foster, helt uten følelser. Kjenner hverken smerte, sorg eller glede. Når det er sagt, burde mannen din sterilisere seg. Kommer aldri til å forstå meg på folk som virkelig ikke vil ha barn, men ikke tar noe ansvar for at det ikke skal skje. Anonymkode: caa41...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 Tenker at det er helt innafor å tenke litt på det selv noen dager før du sier noe til mannen. Anonymkode: 00aff...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå