AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg leser aldri😅 men jeg leste litt for noen år siden, og det er jo fint når man kommer i gang. Noen tips til gode bøker? Akkurat nå er jeg inne i en veldig tung periode, så det hadde vært godt med en litt fin bok. Men på sikt hadde jeg kanskje hatt lyst til å prøve meg på litt krim også. Alt av tips tas imot med takk😊 Anonymkode: 54767...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 10. april 2022 #2 Del Skrevet 10. april 2022 Hvilke bøker har du lest og likt? Hvilke typer historier liker du, i både litteratur og tv/film? Tenker sjanger/stemning/hva du liker å føle når du leser eller ser på noe. vil du helst lese på norsk eller engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 Alkymisten Paulo Coelho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 Motelvibes skrev (6 timer siden): Alkymisten Paulo Coelho Hva er bra med den? Vurderer kjøpe den Anonymkode: 98895...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juni 2022 #5 Del Skrevet 6. juni 2022 «Naiv. Super» av Erlend Loe hjalp meg gjennom en tung periode en gang 😊 Jeg er fan av Haruki Murakami og liker de fleste bøkene hans, de fleste pleier anbefale Kafka På Stranden. Av krim anbefaler jeg Marlowe-bøkene til Raymond Chandler, de er ikke bare spennende men også morsomme og godt skrevet. Staalesens Varg Veum er veldig inspirert av Marlowe og kan også anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. juni 2022 #6 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er bra med den? Vurderer kjøpe den Anonymkode: 98895...7df En vakkert skrevet enkel og lettlest bok, fin om man er i en reading slump og vil komme igang igjen. Mye symbolikk i den som gjør den spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå