Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min var utro mot meg for 1 år siden. Vi forsøker å finne ut av ting. Han sier det ikke var følelser for henne. Men det er vanskelig å tro på. 

Er det noen som har opplevd å få følelser tilbake for hverandre etter noe slikt? 

Noen erfaringer som man kan være ekstra oppmerksomme på? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
prinsesse27 skrev (9 minutter siden):

Samboeren min var utro mot meg for 1 år siden. Vi forsøker å finne ut av ting. Han sier det ikke var følelser for henne. Men det er vanskelig å tro på. 

Er det noen som har opplevd å få følelser tilbake for hverandre etter noe slikt? 

Noen erfaringer som man kan være ekstra oppmerksomme på? 

Hvorfor var han utro med henne? 

Anonymkode: 038dd...a19

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg hadde en vanskelig periode. Og måtte gjennom noe på egen hånd. Noe som gjorde at jeg ikke var meg selv, som gjorde at han ikke fikk slappet av 

AnonymBruker
Skrevet

Folk slutter vel ikke være glad i hverandre, men tilliten til den utro personen har nok fått en knekk.

Anonymkode: d50ca...e53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å komme ut på andre siden av utroskap med et bedre og sterkere forhold. Men det tok lang tid. Flere år. 

Anonymkode: 8f561...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del, absolutt ikke. 

Anonymkode: f1f97...9ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på en måte i denne prosessen nå, fordi jeg oppdaget i fjor at kjæresten min hadde vært utro flere ganger da jeg var bortreist i 7 måneder.

Følelsene mine svinger veldig alt fra at jeg føler meg forelsket i han til at jeg synes han er en j**** drittsekk og dette henger sammen med hvor mye jeg tenker på utroskapen. De første månedene tenkte jeg på det 24 timer i døgnet nå tenker jeg ikke alltid på det hver dag heller men det krever mye av meg og det er knallhardt.

Det store minuset er jo at jeg ikke stoler på han lengre, og at den personen som jeg kunne stole mest på og som jeg anså som min sjelevenn, har forrådt meg.

Anonymkode: 45261...517

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tillitten er ødelagt. Den vil forfølge deg festen av livet. Ikke verdt det! 

Anonymkode: 1c812...94a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er på en måte i denne prosessen nå, fordi jeg oppdaget i fjor at kjæresten min hadde vært utro flere ganger da jeg var bortreist i 7 måneder.

Følelsene mine svinger veldig alt fra at jeg føler meg forelsket i han til at jeg synes han er en j**** drittsekk og dette henger sammen med hvor mye jeg tenker på utroskapen. De første månedene tenkte jeg på det 24 timer i døgnet nå tenker jeg ikke alltid på det hver dag heller men det krever mye av meg og det er knallhardt.

Det store minuset er jo at jeg ikke stoler på han lengre, og at den personen som jeg kunne stole mest på og som jeg anså som min sjelevenn, har forrådt meg.

Hvorfor blir du værende?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
prinsesse27 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor blir du værende?

Barn

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har opplevd å komme ut på andre siden av utroskap med et bedre og sterkere forhold. Men det tok lang tid. Flere år. 

Anonymkode: 8f561...090

Vil du utdype litt hvordan de første årene artet seg for deres/din del? 

Nærhet, krangling, livet? Hvorfor du valgte å bli?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Barn

Bare pga barna. Hadde du gått om dere ikke hadde hatt barn? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tilga utroskap én gang. Hadde han lagt skylden på meg slik din gjorde, så hadde jeg IKKE tilgitt. Forresten, så var han utro igjen etter det 🙄

Anonymkode: 10094...524

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tilga utroskap én gang. Hadde han lagt skylden på meg slik din gjorde, så hadde jeg IKKE tilgitt. Forresten, så var han utro igjen etter det 🙄

Han har ikke lagt skylden på meg. 

Det er min forklaring. Han sier at det ikke er min skyld men ar Han følte han ikke hadde et friområdet. 

Tilga du 2 gang og?

AnonymBruker
Skrevet
prinsesse27 skrev (6 minutter siden):

Bare pga barna. Hadde du gått om dere ikke hadde hatt barn? 

Vet ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke

Men du blir vel litt for din egen skyld og? Det er vel ikke bare for barna sin del. 

Vi har ikke barn. 

AnonymBruker
Skrevet
prinsesse27 skrev (1 time siden):

Fordi jeg hadde en vanskelig periode. Og måtte gjennom noe på egen hånd. Noe som gjorde at jeg ikke var meg selv, som gjorde at han ikke fikk slappet av 

Hva i all verden er dette for noe svar. 

Anonymkode: 038dd...a19

AnonymBruker
Skrevet

Følelser kan man kanskje få tilbake, men tilliten vil aldri komme tilbake. 

Anonymkode: 5e27e...761

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
prinsesse27 skrev (1 minutt siden):

Men du blir vel litt for din egen skyld og? Det er vel ikke bare for barna sin del. 

Vi har ikke barn. 

Ja og av gammel vane også. Har vært sammen i 13 år

AnonymBruker
Skrevet
prinsesse27 skrev (4 minutter siden):

Han har ikke lagt skylden på meg. 

Det er min forklaring. Han sier at det ikke er min skyld men ar Han følte han ikke hadde et friområdet. 

Tilga du 2 gang og?

2. gang ble han sammen med hun han var utro med, så jeg hadde ikke noe valg. Men hvis hun ikke ville hatt han, så hadde han blitt singel.

Det er vanskelig å forstå HANS forklaring på hvorfor han var utro. Friområde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...