AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Har selv pleid å bruke de store svarte søppelsekkene istedenfor esker. Ulempen er at klærne får samme lukta som søppelposene. Har du noen tips til andre typer store poser som ikke stinker? Anonymkode: dd46e...640
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Det finnes noen gjennomsiktige som det er knyting på. Husker ikke hvor jeg kjøpte de, Europris kanskje. De er det ikke lukt i. Materialet er litt tynnere enn en klassiske søppelsekkene. Anonymkode: af17a...833
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Fyller opp kofferter, ryggsekker og bager. Anonymkode: 50e24...b28
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Å bruke noen slags pose i forbindelse med flytting har jeg aldri tenkt på, virker upraktisk. Bruker esker og bokser. Anonymkode: 576a8...a41
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 Kofferter, bager, ryggsekker og bossekker. De svarte finnes vel ikke lenger? Nå har de gjennomsiktige. Aner ikke om de lukter, la ikke merke til at de svarte bossekkene hadde noen lukt heller. Det finnes jo også litt tynnere poser, som man bruker til vanlig matsøppel også. Kjøper en rull på Kiwi til ca 10 kr. Det var vel en 12-15 poser der. De har god plass i hvert fall. Anonymkode: 77dc7...ec7
Gjest AprilRyan Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 Sist kjøpte jeg noen store poser med håndtak på Clas ohlson, men de største av dem ble litt for tunge til å dra på alene. De har i forskjellige størrelser. Utenom det så har jeg brukt bagger og kofferter. Det kommer også an på hvordan det skal fraktes og av hvem. Noen ganger kan esker være bedre siden det ikke går like lett hull på dem som søppelsekker for eksempel og lettere å stable.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Kofferter, bager, ryggsekker, IKEA poser, og esker. Anonymkode: f1ea9...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå