AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Dere som gjør bekkenbunnsøvelser. Merker dere stor forskjell når det kommer til nytelse av sex? Anonymkode: e0e83...b93
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Nå driver jeg med opptrening etter svangerskap og fødsel da, så ikke helt det samme. Underlivet var helt krise etter fødsel og sexen var dårlig. Men etter å ha trent knipeøvelser så og si daglig i noen måneder så merker jeg bedring. Sterkere orgasmer og noe bedre kontakt. Jeg skal fortsette å trene og håper på enda bedre resultater. Kanskje sexlivet blir bortimot så bra som det var før🤞 Anonymkode: 72beb...3bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Ingen flere som vil dele sin erfaring angående dette? Anonymkode: e0e83...b93
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Ja, enorm forskjell! Både under onanering og sex med partner. Og nå kan jeg melke penisen med muskelaturen, det må jeg innrømme gjør meg ganske stolt 😂 Anonymkode: 28b9f...5fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, enorm forskjell! Både under onanering og sex med partner. Og nå kan jeg melke penisen med muskelaturen, det må jeg innrømme gjør meg ganske stolt 😂 Anonymkode: 28b9f...5fe Hvor lenge har du trent? Har du gjort bare vanlige bekkenbunnsøvelser eller brukt sånn kuler eller annet? Hvor ofte? Jeg får ikke til kontinuitet. Kan du vær så snill si litt hvordan du har gjort det? Anonymkode: 51d7c...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå