Gå til innhold

Storbyweekend alene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mann og barn men ingen som kan passe barnet (forutenom far men det er jo ikke barnepass 😝). Har lyst til å reise til en storby for en helg, helst med en venninne. Men jeg har ingen venninner som kan reise rett og slett.

Er det helt snålt å reise på storbyferie alene når man har mann og barn?

Anonymkode: a00c6...854

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mann og barn og reiser stadig vekk til København helt alene. Spiser på restaurant alene, går på kino alene, shopper alene. Gjør absolutt alt jeg liker å gjøre akkurat når jeg vil og trenger ikke ta hensyn til noen. Jeg nyter denne alenetiden, det er absolutt å anbefale! 

Anonymkode: 51bdb...781

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker London og Berlin. Skulle gjerne reist alene!

Anonymkode: c0add...549

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Høres ut som en god plan når logistikk og diverse diverse ikke klaffer så alle kan reise. Uansett så kan det jo være fint å gjøre noe bare for seg selv av og til. Jeg skal ta en ukes ferie uten mann og barn i år og gleder meg helt enormt! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket å reist alene!

Anonymkode: 39713...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok så lenge det er en storby. Men litt trist å reise om du ikke er singel. 

Anonymkode: 6e757...ec2

Skrevet

Klart du kan! Noen koser seg alene, andre synes det er forferdelig. Jeg er av dem som fint nyter en storby helg/ferie både alene og sammen med venner/familie. Alt til sin tid. 

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig kan du det. Det hadde jeg også glatt gjort. 

Gjest Linny111
Skrevet

Det er aldri trist å reise alene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samboer, men planlegger tur alene til London 😁

Anonymkode: bb1ce...3ea

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke rart. Jeg reiser til London i mai for tredje gang alene og jeg elsker deg.

Anonymkode: c1b10...5fd

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gjort det, og så lenge du er som meg og virkelig nyter eget selskap, er det null problem, tvert i mot! 

Siden det er første gang holder det kanskje med ei helg pluss en dag? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lett gjort det!

Anonymkode: 0a5a7...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Oi! Så mange positive svar! 😃 

Vi skal på familietur også altså så det er ikke slik at vi ikke reiser på ferie ilag.

Men jeg er så sulten på en tur uten barn. Skulle gjerne reist med venninner men det kommer ikke til å skje. Trives veldig godt i mitt eget selskap også så tror ikke det blir noe problem 😊

Da kan jeg bare starte planleggingen.

Takk for innspill 😉

Anonymkode: a00c6...854

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei det er ikke rart. Jeg reiser til London i mai for tredje gang alene og jeg elsker deg.

Anonymkode: c1b10...5fd

Elsker deg også 😏

Anonymkode: 0647d...2c1

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, kos deg! Jeg har mann og barn, OG venninner, men det er ikke alltid slik at det passer for venninnene å bli med. Så jeg har reist alene til London, København og Dublin de siste 5 årene.

Det føltes rart å fortelle det på jobb, når de spør hvem jeg reiser med, så blir de litt rare, og nesten litt pinlig tause, når jeg sier at jeg drar alene. Og foreldrene mine blir nesten bekymret, hva kan det bety at du reiser ALENE? Men så kommer de over det, og jeg slipper å føle på at det er rart.

Pleier å ha et program på kveldstid, da. Med teater eller konserter eller kino. Jeg er egentlig en publøve som elsker å sitte og drikke øl og skravle, akkurat denne gleden får jeg ikke når jeg er på tur alene, for når jeg setter meg alene (SPESIELT i England) tar det ikke mange minutt før det kommer en halvfull eldre mann og prater om fotball mm. Og jeg er ikke spesielt pen, ikke noen magnet på gutta. Men kanskje folk synes synd på en dame som sitter alene, og derfor iler til for å vise kavalleri.... Jeg vil bare sitte i fred og kikke på folk - fra en AVSTAND :P

Anonymkode: 66312...b77

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Reiser nesten alltid alene, elsker friheten! Ute fra frokost og utover. Velger alltid storebyer, liker at det skjer mye rundt meg.

Mange nordmenn er livredde for å gjøre ting på egenhånd.

Anonymkode: 2053d...16e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/10/2022 den 16.08):

Jeg har mann og barn og reiser stadig vekk til København helt alene. Spiser på restaurant alene, går på kino alene, shopper alene. Gjør absolutt alt jeg liker å gjøre akkurat når jeg vil og trenger ikke ta hensyn til noen. Jeg nyter denne alenetiden, det er absolutt å anbefale! 

Anonymkode: 51bdb...781

Jeg har så lyst å reise til København, men har ingen å reise med.

Har du noen hoteller å anbefale? 

Jeg trenger å komme meg utenlands en tur og har alltid drømt om København😊 

Anonymkode: 18a83...ad2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Roma eller Barcelona!

Kooos deg på tur, det er overhodet ikke rart å reise alene - bare digg 👌

Anonymkode: 7d4bf...b8c

AnonymBruker
Skrevet
On 4/10/2022 at 4:18 PM, AnonymBruker said:

Helt ok så lenge det er en storby. Men litt trist å reise om du ikke er singel. 

Anonymkode: 6e757...ec2

😂landsby går ikke. Rareste argumentet!

Hvorforså usikker på deg selv, TS? Hvorfor bryr du deg om hva andre synes er rart? 

Anonymkode: e8cde...f38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...