Gå til innhold

Jeg er ikke A4 og jeg ELSKER det. Nå skal jeg endelig ut å reise igjen og leve livet! Andre her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med denne, men kjenner på en enorm glede og takknemelighet nå som samfunnet har åpnet, og åpner mer og mer igjen.

Du kan gjerne kalle meg en kunstnersjel, uten selv å være kunstner. Men jeg kjenner veldig på den spiriten.

Jeg er så heldig som har muligheten til å jobbe over alt og det kjenner jeg at jeg blir fri. Nå fremover skal jeg til Italia, Spania, Sverige og Storbritania før jeg vender snuten hjemover igjen. Jeg bor i et kollektiv med andre voksne og betaler veldig lite for dette. Som jeg gleder meg til å reise igjen!

Jeg har funnet ut at forhold er ikke noe for meg, men du verden som jeg elsker og flørte med menn! Dette gleder jeg meg til spesielt i Italia og Spania. Under pandemien solgte jeg leiligheten min og sitter igjen med et overskudd av penger som gir meg trygghet. Ja, jeg skal jobbe i utlandet, men skal ta meg mest fri. Jeg betaler ikke mye for kollektivet og jeg prøver å bo forholdsvis enkelt i utlandet med muligheten til å lage mat der osv.

Er det flere frisjeler her inne som ikke er helt A4 og nyter livet? Hvordan lever du? 

Anonymkode: 65490...ecd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...