AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #61 Skrevet 13. april 2022 Viktig å tenke på størrelsen på dildoen, ikke lenger enn 10-13cm. Ikke ødelegg deg i endetarmen. Det holder med 10cm og ca 4cm tykk. - Hilsen erfaren som får orgasmer analt. Anonymkode: fcae7...78f 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. april 2022 #62 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 15.44): Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over. At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE. Anonymkode: 356fa...a36 Det er like trist at dama ikke kan være med på å behage mannen sin, men bare tenke på egen nytelse. Nei dette er ikke noe overgrep.
FrøkenFri Skrevet 13. april 2022 #63 Skrevet 13. april 2022 Jeg har gjort det flere ganger på en mann. Vi hadde begge like mye lyst til å prøve det. Jeg tenner på det fordi det gir mannen nytelse og at han lar meg ta kontrollen. Det er mentalt stimulerende, jeg behøver ikke å bli tatt på for å bli kåt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå