Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 10. april 2022 #41 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pegging er homofil sex med en kvinnelig partner, la oss være ærlige! Kan dere ikke bare ta steget å ha sex med en mann dersom det er det dere vil? Anonymkode: 99ebd...0ce Enig med dette!
Rosa Dartle Skrevet 10. april 2022 #42 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over. At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE. Anonymkode: 356fa...a36 Det finnes de som begge får nytelse av også Siden det er godt for mannen, så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det? Synes generelt det er spennende å teste det aller meste, så lenge det ikke innebærer smerte eller noe sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #43 Skrevet 10. april 2022 Cecilie Sadberg skrev (Akkurat nå): Enig med dette! Sex mellom en mann og en kvinne kan aldri være homofilt. Homofili, per definisjon, er mellom to personer av samme kjønn. Anonymkode: 17b3c...9f6 3 2
Rosa Dartle Skrevet 10. april 2022 #44 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jepp, normale kvinner er ikke med på slikt. Anonymkode: 2c29c...196 Tror du ville blitt overrasket over de A4-kvinnene som er med på det Men, jeg ville nok kanskje tenkte det samme som deg i 20-årene. Etter hvert hadde sex blitt ganske kjedelig om det bare gikk i akkurat det samme hele tiden, så da blir det mer spennende å teste ut nye ting eller rett og slett bare ha litt krydder i et vanlig sexliv en gang i blant 😊 Jeg tror ikke jeg er spesielt dominant. Mannen er stort sett dominant, men en sjelden gang kan det være spennende å bytte roller 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #45 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over. At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE. Anonymkode: 356fa...a36 Jeg tenner enormt på å gi mannen nytelse, så dette er en fantasi jeg har, men dessverre har min mann så såre slimhinner at det ikke er mulig å gjennomføre. Vi er switch begge to, og begge to elsker å gi nytelse. Tenner på det selv. Greit nok at du ikke tenner på det, og ikke hadde fått noe ut av det, men kom ikke her og hevd at det er noe feil med andre fordi de tenner på ulike måter. Min mann er overhodet ingen betamann. Å gi hverandre nytelse, og virkelig tenne på det selv, er ikke passivt aggressivt. Det er mer å ha en enorm nysgjerrighet og glede over å utforske hverandres nytelse og tenning. Hvilket ikke akkurat er noe negativt. Anonymkode: 91791...cfe 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #46 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp, normale kvinner er ikke med på slikt. Anonymkode: 2c29c...196 Gjerne utdyp. Hva er normalt for deg og andre normale kvinner? Anonymkode: 846e9...9ce
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #47 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt nysgjerrig….menn som vil gjøre dette - tenner dere egentlig på transer, eller er det en mann dere egentlig ønsker? Anonymkode: 17bf7...28d Jeg er 80% hetero og 20% homo hvis noen ønsker å kalle meg det. ja jeg tenner på transer og jeg har drømt om sex med mannfolk. Har ikke enn møtt en mann som jeg kunne tenkt meg å ha sex med. seksualitet er ikke svart- hvit. hilsen, Ts Anonymkode: 846e9...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #48 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjerne utdyp. Hva er normalt for deg og andre normale kvinner? Anonymkode: 846e9...9ce Jeg veit ikke om det kommer som en overraskelse for deg, men i normal heterofil sex så er det penis som går inn i vagina. 👉 👌 Anonymkode: 99ebd...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #49 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 80% hetero og 20% homo hvis noen ønsker å kalle meg det. ja jeg tenner på transer og jeg har drømt om sex med mannfolk. Har ikke enn møtt en mann som jeg kunne tenkt meg å ha sex med. seksualitet er ikke svart- hvit. hilsen, Ts Anonymkode: 846e9...9ce Fint at du er ærlig på det. Du burde sikkert prøve det for din egen del, altså å ha sex med en mann. Anonymkode: 99ebd...0ce
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #50 Skrevet 10. april 2022 Et forhold uten pegging/strap on blir et ikke-forhold ganske fort. Anonymkode: 513bf...09c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #51 Skrevet 10. april 2022 Jeg liker pegging, og sex med min mann innbærer som regel alltid det som en del av sexen vår, blant mye annet. Vi har også hatt treff med både par og ekstra menn der mannen her har hatt sex også med mennene, han ser på seg selv som biseksuell. For min del er det ekstremt opphissende å se hvor mye han nyter disse settingene. Samtidig er jeg aldri i tvil om at han er veldig tent på meg også. Skjønner at det er vanskelig å sette seg inn i for de som ikke tenner på det. Anonymkode: 7740a...e25 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #52 Skrevet 10. april 2022 Jeg er heterofil og gift, men drømmer ofte om å bli pegget av kona. Hvis hun i tillegg kledde meg opp og hofteholder og nylonstrømper ville drømmen vært helt komplett. Anonymkode: eaa5c...4c7 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #53 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg veit ikke om det kommer som en overraskelse for deg, men i normal heterofil sex så er det penis som går inn i vagina. 👉 👌 Anonymkode: 99ebd...0ce Hva gjør du her egentlig? Dette er forum der seksualitet blir diskutert og om du hadde vært litt mindre konservativ da hadde du skjønt at det finnes ikke noe fasit hva er normalt og ikke normalt. Mennesker har hatt allslags typer av sex i mange tusen år — før folk som deg plutselig bestemte seg om at det fanst noe de mente var normal og noe som er ikke normalt. Gå å plag folk andre plasser med ditt heteronormativ propaganda… Dette var spørsmål rettet til kvinner som liker pegging — ikke en diskusjon om det er normalt eller rett i forhold til din religion. Hilsen Ts Anonymkode: 846e9...9ce 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #54 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. Anonymkode: 356fa...a36 Det hadde vært fjollete hvis jeg ikke hadde noe nytelse av pegging,ja. I tillegg til at jeg tenner emosjonelt på dette, og synes det er skamdeilig å se min mann nyte å bli pult, er det også en fysisk nytelse ettersom strapon-en er plassert rett oppå min klitoris og mine kjønnslepper. Anonymkode: 53b6b...e81 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #55 Skrevet 11. april 2022 I starten gjorde vi pegging litt mer som et krydder, nå er vi mer over på 50/50, det er altså blitt en veldig stor del av vårt sexliv. Det har også blitt egentlig hoveddelen på den måten at selv når vi har "vanlig" sex, er det ofte også fantasier om pegging involvert, og hvis jeg skal kose meg med meg selv, er det minnene om vår peggingsex jeg tenner mest på. Anonymkode: 53b6b...e81 2
MuffinStud Skrevet 11. april 2022 #56 Skrevet 11. april 2022 Å pegges av en kvinne er verken skap- eller undertrykt homofili. Det er forskjell på å bli pegget av en kvinne og det å ha anal sex med en mann. Hvis du kan fortelle meg hvorfor du synes det er annerledes å bli sugd av en mann enn en kvinne (selv om begge to har sammenlignbare lepper), så tror jeg du har svart på ditt eget spøsrmål om hvorfor det også er annerledes mtp pegging. Menn tenner meg ikke. Hvis du derimot ikke ønsker å utforske ulike aspekter av seksualiteten med en kvinne og føler sterk emosjonell respons på ting som vekker homofile, submissive eller feminine assosiasjoner hos deg, så er det vel kanskje ditt eget mentale korthus du burde sett på. Ting du ikke er interessert i trenger bare et "nei" fra deg. Og for et online forum er det bare å scrolle videre. Hvis du synes det er utilstrekkelig distansering for din del, så er det kanskje noe vikarierende motivasjon, eller hva? 3 4
Cervus Skrevet 11. april 2022 #57 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over. At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE. Anonymkode: 356fa...a36 Så hvis jeg slikker dama, eller bruker en dildo eller vibrator på henne så er det et overgrep mot meg? Takk for at du opplyser min tilværelse! 🤣 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #58 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 15.44): Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over. At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE. Anonymkode: 356fa...a36 Gå til bake til incel leiren din. Anonymkode: 846e9...9ce 2
22250remington Skrevet 12. april 2022 #59 Skrevet 12. april 2022 Hei folkens. Voksen hetero mann her. Har latt min herlige fuckfriend ta meg med strapon noen ganger. Må si det er en spesiell og spennende opplevelse og kjenne en hand på hver hofte/rumpeball og noe som går inn og ut av rompa. men noe annet som også tenner meg når hun tar meg er hvordan hun reagerer/tenner på og ta en mann, det går rett i fletta på henne og hun bånntenner og kan bli temmelig vill i rumpa mi av og til. 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #60 Skrevet 13. april 2022 22250remington skrev (17 timer siden): Hei folkens. Voksen hetero mann her. Har latt min herlige fuckfriend ta meg med strapon noen ganger. Må si det er en spesiell og spennende opplevelse og kjenne en hand på hver hofte/rumpeball og noe som går inn og ut av rompa. men noe annet som også tenner meg når hun tar meg er hvordan hun reagerer/tenner på og ta en mann, det går rett i fletta på henne og hun bånntenner og kan bli temmelig vill i rumpa mi av og til. Dette er akkurat det jeg drømmer om. Ts. Anonymkode: 846e9...9ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå