AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #21 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du tenker på det å få noe inn i seg som passivt, og det å putte noe inn, er aktivt, er det ditt metaforiske problem. Kontrollfreak. Anonymkode: 3759b...800 I den homofile verden så er det jo sånn man skiller hvem som er aktiv og passiv ja. Anonymkode: 99ebd...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #22 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I den homofile verden så er det jo sånn man skiller hvem som er aktiv og passiv ja. Anonymkode: 99ebd...0ce Det spiller ingen rolle. Du kan like godt se på det på den andre veien. Som at jeg sluker pikk og pikken blir slukt. At vi har definert noe som aktivt og noe som passivt er mest av alt språklig. Men noen tror jo fremdeles at det heter å knulle (menn knuller) og bli knullet. (kvinner bli knullet). De fleste som puler vet at dynamikken kan være helt annerledes, avhengig av situasjon. Det er i det rigide angsten ligger, både i at man tror noe man gjør er underkastelse og at man er redd for en dynamikk der man underkaster seg. Å underkaste seg og dominere kan derimot være så mangt og er ikke avhengig av en gammel metafor om å knulle og bli knullet. Anonymkode: 3759b...800 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #23 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Finnes andre metoder som ee mer gjensidige enn å sette på dama en plastkuk. Anonymkode: 356fa...a36 Oralsex er med andre også helt utelukket for din del? Anonymkode: d42a3...240 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #24 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Oralsex er med andre også helt utelukket for din del? Anonymkode: d42a3...240 Oralsex er for mange kvinner enormt tennende og fra dyreverden en naturlig del av seksuelt samspill. Pegging er langt fra naturlig. Anonymkode: 356fa...a36 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #25 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Oralsex er for mange kvinner enormt tennende og fra dyreverden en naturlig del av seksuelt samspill. Pegging er langt fra naturlig. Anonymkode: 356fa...a36 Pegging er homofil sex med en kvinnelig partner, la oss være ærlige! Kan dere ikke bare ta steget å ha sex med en mann dersom det er det dere vil? Anonymkode: 99ebd...0ce 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #26 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pegging er homofil sex med en kvinnelig partner, la oss være ærlige! Kan dere ikke bare ta steget å ha sex med en mann dersom det er det dere vil? Anonymkode: 99ebd...0ce Det var ikke meninga å stille det spørsmålet til deg jeg siterte, altså. Jeg er enig med deg! Anonymkode: 99ebd...0ce
Katten.2.0 Skrevet 10. april 2022 #27 Skrevet 10. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over. At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE. Anonymkode: 356fa...a36 Du er like ekstrem her som vanlig. Finnes forresten strapless strapon, som gir kvinner nytelse óg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #28 Skrevet 10. april 2022 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Du er like ekstrem her som vanlig. Finnes forresten strapless strapon, som gir kvinner nytelse óg. Ja, men stort sett så er det ment for kvinner som har sex med andre kvinner. Anonymkode: 99ebd...0ce
Katten.2.0 Skrevet 10. april 2022 #29 Skrevet 10. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, men stort sett så er det ment for kvinner som har sex med andre kvinner. Anonymkode: 99ebd...0ce Så... derfor bør den ikke brukes på menn? 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #31 Skrevet 10. april 2022 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Så... derfor bør den ikke brukes på menn? Jeg ville ikke gjort det. Anonymkode: 99ebd...0ce
Katten.2.0 Skrevet 10. april 2022 #32 Skrevet 10. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville ikke gjort det. Anonymkode: 99ebd...0ce Dét er jo irrelevant. Tråden er jo først og fremst for damer som liker dette, eller vil gjøre det for sin partner. Deretter kommer en ganske ekstrem person inn og hevder det ene og andre fordi kvinner ikke får nytelse av pegging (selv om mental tenning kan være ganske heftig). I så fall har man strapless strapon. 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #33 Skrevet 10. april 2022 Katten.2.0 skrev (4 minutter siden): Dét er jo irrelevant. Tråden er jo først og fremst for damer som liker dette, eller vil gjøre det for sin partner. Deretter kommer en ganske ekstrem person inn og hevder det ene og andre fordi kvinner ikke får nytelse av pegging (selv om mental tenning kan være ganske heftig). I så fall har man strapless strapon. Det er greit. Damer som liker det får bare kjøre på. 🤷♀️ Men jeg må si at det er en ganske sær fetisjting som de fleste kvinner ikke er interessert i. Anonymkode: 99ebd...0ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #34 Skrevet 10. april 2022 Litt nysgjerrig….menn som vil gjøre dette - tenner dere egentlig på transer, eller er det en mann dere egentlig ønsker? Anonymkode: 17bf7...28d 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #35 Skrevet 10. april 2022 Jeg er kvinne og liker dette. Det gir jo ikke fysisk stimuli for meg, men en voldsom mental tenning. Kåtskap sitter jo i hodet. Jeg er ofte den som tar initiativ til det, så hos oss er ikke dette noe som mannen har overtalt meg til. Et deilig krydder i et ellers bredt repertoar for felles hygge. K44 Anonymkode: 17b3c...9f6 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #36 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Litt nysgjerrig….menn som vil gjøre dette - tenner dere egentlig på transer, eller er det en mann dere egentlig ønsker? Anonymkode: 17bf7...28d Jeg er heterofil. Tenner ikke på menn eller transer. Derimot synes jeg pegging kan være digg som krydder av og til, og kjæresten min liker å gjøre det. Å si at en kvinne som stimulerer en mann analt er homofilt fordi homofile gjør det, er som å si at oralsex mellom kvinne og mann er homofilt fordi homofile også gjør det. Ellers så synes jeg det er interessant å se hvordan enkelte hisser seg sånn opp over hva andre gjør på soverommet 🤔 Anonymkode: d42a3...240 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #37 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er heterofil. Tenner ikke på menn eller transer. Derimot synes jeg pegging kan være digg som krydder av og til, og kjæresten min liker å gjøre det. Å si at en kvinne som stimulerer en mann analt er homofilt fordi homofile gjør det, er som å si at oralsex mellom kvinne og mann er homofilt fordi homofile også gjør det. Ellers så synes jeg det er interessant å se hvordan enkelte hisser seg sånn opp over hva andre gjør på soverommet 🤔 Anonymkode: d42a3...240 Nei det er ikke det samme fordi en kvinne tar på seg en falsk penis! 🤦♀️ Homofile fant ikke opp oralsex nødvendigvis. Anonymkode: 99ebd...0ce 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #38 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke det samme fordi en kvinne tar på seg en falsk penis! 🤦♀️ Homofile fant ikke opp oralsex nødvendigvis. Anonymkode: 99ebd...0ce Spiller det noen rolle hvem som fant opp hva? Folk som liker det kan vel gjøre som de vil, og folk som ikke liker det kan slippe. Ingen her har tenkt å tvinge deg eller overtale deg til noe du ikke vil, slapp av. Anonymkode: 17b3c...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #39 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiller det noen rolle hvem som fant opp hva? Folk som liker det kan vel gjøre som de vil, og folk som ikke liker det kan slippe. Ingen her har tenkt å tvinge deg eller overtale deg til noe du ikke vil, slapp av. Anonymkode: 17b3c...9f6 Nei det er helt greit, folk får kjøre på. Jeg hadde blitt provosert av selve spørsmålet, men forhåpentligvis så vil det ikke skje meg så det er greit. Anonymkode: 99ebd...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #40 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det er helt greit, folk får kjøre på. Jeg hadde blitt provosert av selve spørsmålet, men forhåpentligvis så vil det ikke skje meg så det er greit. Anonymkode: 99ebd...0ce Jepp, normale kvinner er ikke med på slikt. Anonymkode: 2c29c...196 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå