Gå til innhold

Damer som liker pegging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du dama som liker å pegge mannen din. Kan du beskrive hvordan det er for deg dvs. måten det tenner deg osv — hva får du ut av det? 

Dere andre som ikke har prøvet pegging men kunne tenkt seg å prøve. Hvordan ser dere dette for dere?

Gjerne skriv langt utdypende svar på hva dere mener og tror.

Hilsen, mann  som ønsker å bli pegget av en deilig dama.

Anonymkode: 846e9...9ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er pegging? 

Anonymkode: 99ebd...0ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er pegging? 

Pegging er når en dame har på strappon dildo og penetrerer en mann i anus. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Pegging er når en dame har på strappon dildo og penetrerer en mann i anus. 

Ok, er ikke interessert i det!

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ok, er ikke interessert i det!

Takk for ditt innlegg, det hjalp voldsomt….

• Liker 7
Skrevet

Har ikke gjort det,men ønsker å finne meg en kjærest som ønsker at jeg gjør det på han.
Jeg har gitt en mann prostataorgasme før med finger,og når jeg ser hvor mye sterkere den orgasmen er så ønsker jeg å gi det flere ganger.Både med finger og strapon.
Tenner på å se en mann vri seg av lyst😁

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit å bruke en finger eller en buttplug på min mann. Jeg gjør det fordi han får nytelse av det. Hadde han vært interessert i pegging så kunne jeg gjerne prøvd det også, men foreløpig ønsker han ikke det.

Anonymkode: 12bba...79c

• Liker 2
Skrevet

Har gjort det tidligere. Det som tente meg var at han så tydelig gav uttrykk for nytelse. I tillegg gir det en helt annen opplevelse å være den som penetrerer, og som da er den som gir mannen en helt annen og sterkere orgasme enn om han skulle penetrert meg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over.

At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE.

Anonymkode: 356fa...a36

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Takk for ditt innlegg, det hjalp voldsomt….

Ingen årsak 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pegging er et paradoksalt overgrep mot de fleste kvinners natur. Menn får kvinner til å gjøre en seksuell handling som ikke gir dem annet enn å gjøre enda mer av betamannsorientert sex. Den passive aggressive ligger i det over.

At menn liker en buttplugg er nå en ting, men at dama må stå der å knulle uten egen nytelse blir bare fjollete. At kvinner lar seg overtale av sin betamann er jo bare trist. Hvis du som kvinne liker å dominere din beta, kjør på. Hvis ikke fortell Mr Beta at du liker MENN, som behandler sin kvinne som en KVINNE.

Ja gud forby å måtte gjøre noe for partnerens nytelse. Det er virkelig et overgrep 🤯

Anonymkode: d42a3...240

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja gud forby å måtte gjøre noe for partnerens nytelse. Det er virkelig et overgrep 🤯

Finnes andre metoder som ee mer gjensidige enn å sette på dama en plastkuk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det bare hadde drept hele forholdet for min del, for å bære ærlig. Jeg vil være sammen med en mann fordi det er det jeg tenner på. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gratulerer. I ett og samme innlegg klarte du å rakke ned på både kvinner som liker å imøtekomme mannen seksuelt og menn som liker annen type sex enn dominant sex.

Mulig du anser deg som en alfahann, men da har du i såfall samtidig rakket ned på alfamenn siden du fremstiller deg selv som sneversynt og lite interessant i senga. Igjen; gratulerer.

Anonymkode: 30860...3f8

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gratulerer. I ett og samme innlegg klarte du å rakke ned på både kvinner som liker å imøtekomme mannen seksuelt og menn som liker annen type sex enn dominant sex.

Mulig du anser deg som en alfahann, men da har du i såfall samtidig rakket ned på alfamenn siden du fremstiller deg selv som sneversynt og lite interessant i senga. Igjen; gratulerer.

Tipper det er skrevet av en kvinne fordi jeg er helt enig med posten du siterer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finnes andre metoder som ee mer gjensidige enn å sette på dama en plastkuk.

Alle ting man gjør i senga må ikke være gjensidig. Så lenge begge føler seg tilfredsstilt i det lange løp, kan man fint ha sex av og til der den ene får mer ut av det enn den andre. Som oralsex, f.eks. Er du helt avhengig av å kjøre full 69 hver gang du vil bli sugd, eller er det greit at dama av og til suger uten å få noe igjen?

Tror du trenger å utvide den seksuelle horisonten din litt, om du tror at alle tenker likt som deg og har samme tenningsmønster og behov.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det er skrevet av en kvinne fordi jeg er helt enig med posten du siterer. 

:klo:

Forklar gjerne logikken i dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

:klo:

Forklar gjerne logikken i dette.

Posten du siterer framhever jo at kvinnen ikke får noe nytelse av det, hva er det du ikke skjønner? Det er helt uinteressant for oss.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle ting man gjør i senga må ikke være gjensidig. Så lenge begge føler seg tilfredsstilt i det lange løp, kan man fint ha sex av og til der den ene får mer ut av det enn den andre. Som oralsex, f.eks. Er du helt avhengig av å kjøre full 69 hver gang du vil bli sugd, eller er det greit at dama av og til suger uten å få noe igjen?

Tror du trenger å utvide den seksuelle horisonten din litt, om du tror at alle tenker likt som deg og har samme tenningsmønster og behov.

OK, og jeg vil helst ha lesbisk sex, men med en mann. 🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis du tenker på det å få noe inn i seg som passivt, og det å putte noe inn, er aktivt, er det ditt metaforiske problem. Kontrollfreak.

Anonymkode: 3759b...800

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...