Gå til innhold

Telenor Kundeservice

Midnattsol

Anbefalte innlegg

AAAARGH!!!!GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg venta og venta og venta og veeeeentaaaaaa på at de skal ta telefonen, også må jeg sitte og høre på den stygge traasige ventemusikken.

ARGH...blir så irritert!!

Måtte bare få det ut!!!

Hmmmz..*telle til 10 og prøver igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel vært der et par ganger ja.. hehe!

Det mest irriterende er at du sitter der og ikke får opp internett (fordi sambo her lekt med PC-en grr)

Så kommer det sånne små snutter der det fortelles at du kan gå inn på www.online.no og se etter ditt og datt. Men jeg kommer jo ikke inn på internett jo!!! Det er DET som er problemet!

Faktisk har det blitt litt bedre der i det siste, men det kommer vel an på hvilken avdeling du skal inn til da.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09000 Telenor Mobil. Og jeg MÅ snakke med dem, hvis ikke står jeg uten mobilabbo. imårra tidlig fordi Tele2, de gnomene, har rota det til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har vi høytaler på vår lille bærbare, så jeg setter bare på den og trykker på de knappene jeg får beskjed om og så er det bare å gjøre noe annet mens jeg venter :ler: ...og venter... og VENTER......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done Misty :P

Sitter på jobb også nå, så jeg kan ikke holde jobbtelefonen opptatt, og jeg kan ikke sitte i moben min heller. Så når jeg skal ringe herfra må jeg gå til en annen telefon, også plutselig ringer det en annen telefon igjen også også også...ja..osv osv.

Hm..hehe...det der ble litt rotete.

Kort sagt: GRRRR!!!!!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMASSE TAKK til Misty! :P

(Nåde deg hvis jeg står uten telefonabbo. imårra tidlig. :ler::wink::wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...