AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Når flyttet de ut? Når de begynte å studere? Eller etter studier og de fikk fast jobb? Anonymkode: 919be...ce0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Kan svare for meg selv. Flyttet ut som 16 åring for å gå på videregående. Har ikke bodd hjemme siden. Anonymkode: 2d846...6ef
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Eldste for å studere på universitetet da han var 19, yngste da han ble lærling da han var 18. Anonymkode: e7e18...637
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Kan svare for meg selv jeg og. Flyttet ut like før jeg fylte 24, bodde hjemme til jeg var ferdig å studere, hadde fast jobb og hadde kjøpt meg leilighet. Slik gjorde søsteren min det også. Broren min flyttet ut da han var 18 og begynte som lærling. Han leier fortsatt, prisveksten i boligmarkedet går raskere enn han rekker å spare. Veldig glad for at jeg bodde hjemme så lenge som jeg gjorde 😍 Anonymkode: dc403...41a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Jeg bor i en liten by, man må flytte bort for å studere (hvis man da ikke satser på samlingsbasert studie). Jeg flyttet ut etter vgs, da var jeg 19. Min søster gjorde det samme, og vi flyttet da for å studere. Min bror var i militæret rett etter vgs og deretter ble han student. Mitt navn leste barn flyttet ut som 19-åring etter vgs for å studere. Stedatter flytter ut som 21-åring for å gå folkehøgskole, pga omvalg var hun da akkurat ferdig med vgs. Stesønn flyttet ut som 19-åring for å studere, flyttet hjem igjen etter et halvt års tid fordi han hadde valgt feil. Bodde hjemme og jobbet et halvår og flyttet så for å begynne på et annet studie. Jeg tenker at hvis ungene nå flytter hjem igjen etter å ha forlatt redet for å studere, så er det høyst midlertidig mens de søker jobb feks. De er selvsagt hjemme hele sommerferien, og har da jobb deler av sommeren. Anonymkode: 11620...9a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Jeg flyttet faktisk hjemmefra det året jeg skulle begynne på videregående, og søkte med vilje langt nok hjemmefra til å kvalifisere som "borteboer" og få ekstra stipend. men dette kommer vel ann på hva slags forhold man har sammen med foreldrene da. Finnes jo en del unge folk som fortsetter å bo hjemme, samtidig som de arbeider (enten heltid eller deltid) for å spare opp mest mulig penger. Veldig mange utgifter for unge folk, på grunn av førerkort og kjøretøy, høyere utdannelse, og forhåpentligvis komme seg inn på arbeidsmarkedet. eller dem bor hjemme på videregående, kanskje flytter for å begynne i militæret, studere eller arbeide andre steder, og så flytte hjem igjen for enkelte perioder i løpet av tjue-årene eller tretti-årene. Anonymkode: 47686...9ad
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 Vi er tre søsken, og vi var alle 18 år da vi flyttet ut. Anonymkode: 8ae7b...f26
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 Eldste flyttet ut da han var 18. Studerte og jobbet ved siden av. Yngste flyttet på hybel for å gå på videregående da han var 16. Han flyttet dog hjem igjen for å gå siste året i hjembyen, og ble boende hos meg til han var 24. Anonymkode: 07d1b...c62
Ænema Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 17 år. har i kortere perioder bodd hjemme når jeg var på leting etter ny leilighet den tid jeg var på leiemarkedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå