AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Og forteller meg om alt som foregår i livet hans selv om jeg bryr meg fint lite. Hvorfor skal han på død og liv fortelle meg hver minste detalj fra sin hverdag? Han har bedyret at han IKKE er interessert i å bli sammen igjen men bare vil ha meg som venn. Han er overdrevent positiv og skal gni det inn at han har det helt superbra. Jeg er spydig og frekk tilbake. Hva ser han i denne relasjonen egentlig? Jeg har slettet han på sosiale medier men han sender meg meldinger likevel. Hvorfor er han så oppmerksomhetssyk? Det var forresten jeg som gjorde det slutt. Orket ikke maset hans. Anonymkode: abdef...ca6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Blokker og move on. Anonymkode: e5af4...c95 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Da blokkerer du tullingen. Første jeg gjorde da jeg gikk ut døren var å slette/blokkere eks dama på sosiale medier samt blokkerte nummeret hennes på telefonen min. Dette er noe ALLE burde gjøre. Anonymkode: 1ee42...0a6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Blokker. Over alt. Anonymkode: ac4ab...3a5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Han gjør det nok fordi han har lest at det ikke nytter å trygle og be, og at det beste for at du skal innse hva du nå går glipp av, er å vise hvor bra han har det. Kapittelet om å ikke sende avhandlinger på direktemelding hoppet han over. Selv hadde jeg vel svart noe sånn som fint du har det bra, det har jeg og, men jeg føler ikke noe behov for å dele det med deg, vennligst la være. Anonymkode: 35c57...764 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Ville gitt beskjed at det ikke kjennes naturlig for deg å fortsette å være venner. Eventuelt blokkere. Anonymkode: f6219...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 Ok, har blokkert. Ikke fordi vi ikke kan være venner men fordi han irriterer meg grenseløst hele tiden. Det irriterer meg at han skal liksom ha det så jævlig bra, som om han skal hevne seg. Smålig av meg ja… 😆 Anonymkode: abdef...ca6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 Si at du blir nødt til å blokkere han hvis han ikke lar deg være ifred Anonymkode: b1907...636
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ok, har blokkert. Ikke fordi vi ikke kan være venner men fordi han irriterer meg grenseløst hele tiden. Det irriterer meg at han skal liksom ha det så jævlig bra, som om han skal hevne seg. Smålig av meg ja… 😆 Anonymkode: abdef...ca6 Alle som skal poengtere at de har det så fryktelig bra, har somregel ikke det. Han har derimot et mål om å vinne deg tilbake ved å overbevise deg over at han er et kupp og har et fantastisk liv. En lett gjennomskuelig scam. Anonymkode: 8b3fe...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå