AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Rota med en fyr for noen uker siden, vi skal sees igjen etter påsken og det ligger i kortene at det blir mer da. Nå tar jeg meg selv i å tenke på han og det vi skal gjøre hele tida, har menn det også sånn? At dere blir gående å tenke på det hvis dere har delt en intim stund med noen og vet at neste gang blir det enda mer? Blir sliten av mitt eget hode 😅 Anonymkode: c67ef...b9b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er han chad? Anonymkode: e1466...833 Hahaha ikke det jeg vet AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja Anonymkode: 5b147...da1 Godt å høre det ikke bare er meg Anonymkode: c67ef...b9b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Rota med en fyr for noen uker siden, vi skal sees igjen etter påsken og det ligger i kortene at det blir mer da. Nå tar jeg meg selv i å tenke på han og det vi skal gjøre hele tida, har menn det også sånn? At dere blir gående å tenke på det hvis dere har delt en intim stund med noen og vet at neste gang blir det enda mer? Blir sliten av mitt eget hode 😅 Anonymkode: c67ef...b9b Ja det gjør vi. Vi tenker på hvordan vi skal overtale deg til analsex. Anonymkode: effcf...566 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja det gjør vi. Vi tenker på hvordan vi skal overtale deg til analsex. Anonymkode: effcf...566 … men bare hvis vi er yngre enn 17 Anonymkode: d6045...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er en chad Anonymkode: fa836...b25 Lurer jeg også på! Anonymkode: 4910c...9b2
Hr. Aktiv Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 12.16): Rota med en fyr for noen uker siden, vi skal sees igjen etter påsken og det ligger i kortene at det blir mer da. Nå tar jeg meg selv i å tenke på han og det vi skal gjøre hele tida, har menn det også sånn? At dere blir gående å tenke på det hvis dere har delt en intim stund med noen og vet at neste gang blir det enda mer? Blir sliten av mitt eget hode 😅 Anonymkode: c67ef...b9b Ja hvis dama virker bra så kan man nesten ikke vente til neste gang. Men som mann kan man bare ikke sende meldinger og ringe for da blir du lett sett på som desperat så det er veldig viktig å bruke klokka før man gjør noe. Alt skal komme til faste klokkeslett og datoer og i riktig rekkefølge selvfølgelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå