Gå til innhold

Er rundbrennere gode i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer?

Anonymkode: 55e6a...17f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart jeg er.

Anonymkode: 2637e...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis nei. Rundbrennere er opptatt av å få seg noe, ikke nødvendigvis tilfredsstille den andre. 

Anonymkode: 52011...ead

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring generelt etter å lagt med et par kjekke rundbrennere er nei. Har hatt bedre opplevelser med de som er et par hakk under.

Anonymkode: fb212...068

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er et absolutt nei. Stort ego og liten prestasjon….

Anonymkode: 8f8d0...e15

• Liker 7
Skrevet

Nei, det syntes jeg ikke. Har ligget med et par typiske rundbrennere, og det har vært veldig dårlig. Egoistisk, lite rom for kommunikasjon, lite fokus på oppvarming, ignorerer klitoris helt, går ikke ned på deg. Bare rett inn, kjører på til de kommer også ferdig 😴

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er alle søte jenter dårlige i senga?

Anonymkode: d3013...5ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. De er kun ute etter å få et nytt hakk i sengestolpen. Sånne tullinger tror at kvantitet er det samme som kvalitet. Har lært meg å styre unna sånne.

Anonymkode: 150e5...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Nei. De TROR de er gode i senga, fordi de har hatt så mange damer. Sannheten er at mannfolk som har hatt mye sex med en/få partnere, er mye bedre.

Anonymkode: 724c2...1eb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har særdeles liten tro på at noen av damene her på KG faktisk har ligget med players av kvalitet. Så tilbakemeldingene her blir nok noe blasert og anekdotisk. 

Anonymkode: 7bc05...a74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har særdeles liten tro på at noen av damene her på KG faktisk har ligget med players av kvalitet. Så tilbakemeldingene her blir nok noe blasert og anekdotisk. 

Finnes ikke en player det er noe kvalitet over 

Anonymkode: 52011...ead

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei. De er kun ute etter å få et nytt hakk i sengestolpen. Sånne tullinger tror at kvantitet er det samme som kvalitet. Har lært meg å styre unna sånne.

Det der med hakk i sengestolpen. Er det reelt eller? For noen måneder siden hjalp jeg med å bære ut møbler fra et dødsbo, hvor vi bl.a. bar ut en gammel seng fra et stabbur. Der så jeg sengen hadde skjært inn sirlige hakk i sengestolpen. Ikke snakk om noe skader, men tydelige hakk som var risset inn på linje. Kunne det bety at tidligere bruker av den sengen var en rundbrenner?

Anonymkode: 3151e...771

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil jeg tro. Ganske sikker på at playere er mennesker som kun bryr seg om egen nytelse. 

Anonymkode: 79ee1...4ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mange partnere som gjør en god, men mengdetrening med en partner over tid.

Anonymkode: f7aa8...c0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har latt meg sjarmere av rundbrennere mange ganger, men ikke gått hele veien, men jeg forestiller meg at de er bra i senga og veit å ta hensyn siden de veit å sjarmere damene ellers. At de lyver er en helt annen ting enn å være ego i senga. 

Anonymkode: b121e...021

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ahh, du høres akkurat ut som han ene playeren jeg var borti. Makan til selvskryt han holdt på med! Trodde nok selv at han var en "player av kvalitet", men sannheten var at han var i beste fall middelmådig. 

Anonymkode: 724c2...1eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nettopp..... For det første er det ingen players som HAR kvalitet. Det er bare noe de tror selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Om en mann, player eller annen type, er god i senga kommer ikke an på hvor mange kvinner han har vært med, men om han er mest opptatt av egen nytelse, eller om han selv tenner på at kvinnen nyter og får orgasmer. De menn som pumpeknuller og er mest opptatt av egen utløsning er de verste elskere, og blir aldri bra, mens de menn som selv tenner på å gi nytelse, og som synes det mest opphissende som finnes er en kvinne som tydelig nyter, de er de mest fantastiske elskere. 

Dette er helt uavhengig av antall kvinner de har vært med. Dette er hvordan mannen selv er angående fokus. Hva han tenner på. 

Det finnes rundbrennere fra begge kategorier, som det finnes menn generelt i begge kategorier. 

Jeg har vært med tre rundbrennere. En med kun fokus på egen tilfredsstillelse. Det var kjapt inn og pumpe på. (Elendig elsker selvfølgelig. ), en som forsåvidt likte kvinnens nytelse, men fort ble litt ego likevel (stort sett ok elsker, men vanskelig å prate med om det som ikke var ok... som selvfølgelig kan være personbetinget for ham), og en som virkelig tenner på å gi kvinnen nytelse. (Fantastisk elsker. Som slike alltid er.)

Anonymkode: 0fe47...9bc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke mange partnere som gjør en god, men mengdetrening med en partner over tid.

Anonymkode: f7aa8...c0b

Dette er det sexologifaglig enighet om.

Man blir ikke bedre i senga av å ha mange ulike partnere, men mengde med en partner over tid ja 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Nja, noen er det, men mange er ikke sammen med noen lenge nok til å kjenne dem godt nok. Ikke lenge nok til å vite hva som er godt for dem. Null kommunikasjon , bare peis på og få ett nytt hakk i sengegavlen. 

Anonymkode: 4ebba...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...