AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #61 Skrevet 11. april 2022 Siden jeg er kjerring og bygda og har lov å være bondsk , så bruker jeg duk med god samvittighet Og så savner jeg den høytideligheten det var da min bestemor levde ; hun hadde en liten brikke og en potteplante på stuebordet til daglig men når hun fikk kaffebesøk så tok hun fram den pene nystrøkne duken. DA var det noe ekstra fint ved det . Jeg r så lei av trenden med at man ikke skal gjøre noe ekstra stas utav det når man får besøk. Alle dagene skal gå i samme kjedelige trenden. Nei, jeg ønsker gammeltida tilbake, da hadde folk stil. Anonymkode: aa403...b82 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #62 Skrevet 11. april 2022 Jeg har minimalistisk stil hjemme, men bruker faktisk løper på stuebordet. Det er en av de få tingene jeg har fremme, i tillegg til friske blomster. For meg er coffee table books mye mer utdatert, men jeg bryr meg jo ikke hvis venner har det hjemme. Det er vel deres stil. Anonymkode: 533d0...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #63 Skrevet 16. april 2022 tidligere hadde jeg alltid en løper på bordet, men det virker som det er helt ut nå med løpere til pynt. Nå bruker jeg kun løper når jeg dekker til jul e.l., i tillegg til at jeg har en løper eller en liten duk til salongbordet når jeg trenger å beskytte det. Anonymkode: ec2e6...74c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #64 Skrevet 17. april 2022 Mamajune11 skrev (På 10.4.2022 den 10.47): Har ingen duker eller løpere nei. Syns det er veldig gammeldags og rett stygt. Har en jule-løper jeg har arva, thats it. AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 11.11): Synes mye er veldig tidlig 2000-tall og chabby chic av slikt. På salongbordet har jeg nå en stor glassvase med strå, og tre store bøker som ligger i en stabel. På TV bordet er det ingenting. Anonymkode: 2b853...2a4 Stå??? For å samle støv? Hvorfor? Anonymkode: 77742...e2e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #65 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 16.20): Siden jeg er kjerring og bygda og har lov å være bondsk , så bruker jeg duk med god samvittighet Og så savner jeg den høytideligheten det var da min bestemor levde ; hun hadde en liten brikke og en potteplante på stuebordet til daglig men når hun fikk kaffebesøk så tok hun fram den pene nystrøkne duken. DA var det noe ekstra fint ved det . Jeg r så lei av trenden med at man ikke skal gjøre noe ekstra stas utav det når man får besøk. Alle dagene skal gå i samme kjedelige trenden. Nei, jeg ønsker gammeltida tilbake, da hadde folk stil. Anonymkode: aa403...b82 💜💜💜💜 nettopp! Anonymkode: 77742...e2e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #66 Skrevet 17. april 2022 Linduk på spisebordet året rundt. strøket hvit eller rød i jul/ fest og naturfarger resten av året stort sett ustrøket. Hiver den i vaskemaskina og rett på bordet. Lunt og hyggelig og beskytter bordet . Jeg liker ikke spisebrikker som må tørkes av/ flyttes. Det er for mye styr. Har et dannet hjem og behøver ikke bry meg om hva andre har av behov for å ha meninger om mitt. Anonymkode: 77742...e2e 2
17.11 Skrevet 17. april 2022 #67 Skrevet 17. april 2022 Bruker ikke duker i det hele tatt, vi klarer å gjøre stas på gjestene våre uten bruk av duk heldigvis For meg konnoteret duk noe gammeldags fordi både moren min og bestemoren min har duker og gardiner absolutt overalt. Vi er der at de pleide å ha en liten duk oppå tvn før det ble flatskjermer, og gardiner over døråpningene i alle rom. Jeg tenker bare på det som støvsamlere.
sommermor Skrevet 17. april 2022 #68 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 22.21): Duk og løpere er veldig gammeldags. Fins ikke en løper i mitt hus, bare spisebrikker. Å vende seg av med duk og løper kan sikkert være en utfordring. Når man ikke er vant til det føles det sikkert litt tomt uten. Her har jeg to bilder av pynt på skjenk. Ser dette fint ut? Og her er pynt på salongbord uten bøker😂 Det er alltid en plante, blomster eller strå på bilder av pynt på salongbord som er in Anonymkode: 62e1f...0b3 Ta vekk bøkene så er det fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå