Gå til innhold

Trenger en "lett" jobb uten for mye ansvar grunnet helse. Hva da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har idag en utdannelse og en jobb jeg ikke klarer lenger. Har innsett at jeg må bytte jobb pga angst. Jobben jeg har nå er det mye stress i og jeg blir helt utslitt etter jobb og klarer ikke å hente meg inn.

Jeg ønsker ikke å jobbe med syke mennesker eller små barn. Noen forslag til "enkle" jobber uten for mye stress og ansvar?

Det går mot at jeg må søke AAP snart, så skjønner at en endring må ting.

Uten å gå inn i detaljer gjelder det psykisk sykdom. Jobber i den jobben 40% Men trenger nok 100% da jeg ikke fungerer i den.

Anonymkode: 1d498...048

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis fysisk helse er ok vil jeg anbefale lagerjobb, f.eks. plukking og pakking av varer. Veldig lett jobb og lite du kan gjøre feil. Kan være litt høyt tempo i perioder men spørs på arbeidsplassen. Hos oss presser de i hvertfall ikke på at du må pakke x i timen e.l.

Anonymkode: b6d8e...cfd

Skrevet

Hvis du er fysisk frisk så er det vel mange jobber som kan passe? Lager var et godt forslag.

Hvordan kan det være for deg å jobbe i butikk? Tenker mer på butikker som jeg innbiller meg er mindre stress enn mat og klær. Ex, Narvesen, bensinstasjon, møbelbutikker, museumsresepsjonsist.

Hvis du ikke ønsker så mye omgang med kollegaer, så kanskje resepsjon på et sted, kjøre buss, taxi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...