AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Vært singel noen år nå, og har datet ...noen seriøst/eksklusivt. Aldri kommet så langt som til kjærester... For jeg har ett eller annet ved meg, som aldri får "nok"...av noe jeg ikke vet hva er. Jeg søker hele tiden nye,selv om jeg dater eksklusivt med flotte menn, så forsvinner fokuset mitt videre, til å lete etter neste, nestemann å bli kjent med, føle spenningen, nervøsiteten, oppmerksomhet, hyggelig chatting/prat, ny sex... Det føles ikke som jeg gjør det frivillig, eller kan stoppe det selv. Som en slags indre drive/motor og behov. Av og til møter jeg folk(definerer det som utro), selv om jeg er i en eksklusiv datingprosess, og jeg blir Så lei meg, jeg vil ikke være sånn som dette! Jeg blir så fortvilet selv også,at jeg ikke kan falle til ro, når jeg har det bra.  Eller er det ikke bra, når jeg føler jeg må søke videre.? Eller har jeg det ikke bra med meg selv? Anonymkode: a13fb...55c
Scoops Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 (endret) Jeg vet ikke altså,men høres jo ikke ut som du har det helt bra med deg selv nei og konstant søker ny bekreftelse på en måte Men ikke kall deg selv for en drittkjerring Endret 10. april 2022 av Scoops 5
Grüner Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Det kan være så mangt: Du liker best spenningen og jakten og så fort mannen er kapret, går jo den spenningsfølelsen over og du må søke nye menn. Du har et veldig stort behov for bekreftelse og trenger derfor å få det fra flere menn. Du bruker mannejakten som en flukt fra noe underliggende du sliter med. Forpliktelsesangst…. Jeg ville anbefale deg å oppsøke psykolog og prøve å nøste opp i og løse problemene dine sammen med en profesjonell. 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Helt normalt. Du er bare en kåt jævel. Ikke noen drittkjerring. Anonymkode: 0bbf2...95f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Du har problem med tilknytning, ville fått hjelp til dette. Mest trolig vil du ende opp som en ensom, desperat kjerring som tilslutt må finne en ung lykkejeger i utlandet en plass. Anonymkode: 4d12b...c3b 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Mye forståelsesfulle folk i tråden, og bra er det. Men forstår ikke helt hvorfor det er så forskjell på hvordan vi omtaler menn og kvinner. Hadde en mann drevet som TS, vært eksklusive med folk, eller gitt uttrykk for å være det - for deretter å gått bak ryggen til vedkommende og møtt andre i tillegg, så ville det vært tidenes røde flagg og vedkommende hadde fått så hatten passet? Anonymkode: e474b...36c 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har problem med tilknytning, ville fått hjelp til dette. Mest trolig vil du ende opp som en ensom, desperat kjerring som tilslutt må finne en ung lykkejeger i utlandet en plass. Anonymkode: 4d12b...c3b Tviler jeg på. Virker som hun har skikkelig draget på kjekke menn og har dermed høy markedsverdi. Anonymkode: 0bbf2...95f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 Du vil nok aldri kunne endre deg, med mindre f. eks en psykolog kan nøste opp i årsaken. Likevel skal det mye til å endre en så sterk drivkraft. Ville nok innsett at A4 familieliv ikke er noe for deg. Anonymkode: 714a6...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tviler jeg på. Virker som hun har skikkelig draget på kjekke menn og har dermed høy markedsverdi. Anonymkode: 0bbf2...95f Høy markedsverdi kan fort bli lav markedsverdi. Har draget på kjekke menn? Mulig det, men problemet er fortsatt tilknytningsvansker, vansker med å knyte nære bånd. Anonymkode: 4d12b...c3b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Mest sannsynlig har du et indre tomrom som du forsøker å fylle – eller unngå å gjøre noe mer grunnleggende med – ved å oppleve jakten, spenningen og erobringen. Dette gir deg noe å fylle tiden med, og så en umiddelbar tilfredsstillelse om å lykkes, som så forsvinner igjen. Og så er du på’n igjen. Var du populær som ungdom? Min erfaring er at dem som ikke sto fremst i køen, har et udekket behov for å oppleve å ha «draget» i ettertid. En samtale med en psykolog vil nok kunne gi deg noen gode råd videre. Anonymkode: 241a5...9e6 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tviler jeg på. Virker som hun har skikkelig draget på kjekke menn og har dermed høy markedsverdi. Anonymkode: 0bbf2...95f Og alle vet jo at utseende varer evig. Anonymkode: 2431b...36d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #12 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye forståelsesfulle folk i tråden, og bra er det. Men forstår ikke helt hvorfor det er så forskjell på hvordan vi omtaler menn og kvinner. Hadde en mann drevet som TS, vært eksklusive med folk, eller gitt uttrykk for å være det - for deretter å gått bak ryggen til vedkommende og møtt andre i tillegg, så ville det vært tidenes røde flagg og vedkommende hadde fått så hatten passet? Anonymkode: e474b...36c Synes folk som ligger rundt til tross for eksklusivt forhold er ekle og slemme, uansett kjønn. Ts, du risikerer å skape bitre kvinnehatere med slik oppførsel. Anonymkode: ceeea...963 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #13 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og alle vet jo at utseende varer evig. Anonymkode: 2431b...36d Hvis hun er i 20-årene nå er det sannsynlig hun har 15-20 gode år igjen. Det er mange år med kvalitetspikk. Anonymkode: 0bbf2...95f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #14 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mye forståelsesfulle folk i tråden, og bra er det. Men forstår ikke helt hvorfor det er så forskjell på hvordan vi omtaler menn og kvinner. Hadde en mann drevet som TS, vært eksklusive med folk, eller gitt uttrykk for å være det - for deretter å gått bak ryggen til vedkommende og møtt andre i tillegg, så ville det vært tidenes røde flagg og vedkommende hadde fått så hatten passet? Anonymkode: e474b...36c Hadde en mann startet en like ydmyk tråd, hadde han fått tilsvarende svar. Anonymkode: a97d9...7a9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #15 Skrevet 10. april 2022 Det er ikke noe problem at du hopper fra mann til mann, eller at du har lyster og behov for spenning. Men det er veldig egoistisk og manglende empatisk å gjøre det når du er eksklusiv, du vet jo selv at du ikke er klar, da må du gjøre det tydelig for de du er sammen med.  Alle kan gjøre feil, men du er en drittkjerring om du gang på gang er utro uten å gjøre noe med det.  Vær singel en stund og kos deg, si til eventuelle partnere at du ikke er interessert i å være eksklusiv og så lever du livet. Hvis du ønsker en kjæreste og faktisk vil endre deg og vil gjøre noe med der så tar du fortsatt fri fra eksklusive forhold til du har fått jobbet med deg selv, gjerne ved hjelp av en psykolog.   Anonymkode: a065c...75b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå