Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forstyrret hver natt og våkner av det. Nå har jeg lagt en madrass inn i boden til han. Og etter dette ble det en stor krangel. Er han smålig??? 

Anonymkode: 406e3...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? 

Han er ikke smålig for at han snorker. Det kan han ikke for. Jeg hadde ikke lagt en madrass ut i boden så han kunne sove der. Hadde jeg følt det forstyrrende, hadde jeg lagt meg ut et annet sted.

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? 

Han er ikke smålig for at han snorker. Det kan han ikke for. Jeg hadde ikke lagt en madrass ut i boden så han kunne sove der. Hadde jeg følt det forstyrrende, hadde jeg lagt meg ut et annet sted.

Jeg?  Det er ikke jeg som bråker så hele huset rister 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg?  Det er ikke jeg som bråker så hele huset rister 

Nei, men mannen din gjør det ikke med vilje. Han skulle sikkert ønske han ikke snorket. 

Skal noen "straffes" for noe de ikke kan hjelpe for, mener du? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han må gå til legen. Snorkning forstyrrer hans egen søvn, og skyldes ofte et annet helseproblem. Min eks hadde feks fått allergi. 

Anonymkode: c45bf...0fb

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må gå til legen for å få hjelp til å snurpe igjen smella si.

Anonymkode: e6284...116

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er boden da? 🤔 Har dere ikke gjesterom? Snorket han ikke før dere flyttet sammen? Er enig i at dere må ha separate soverom til han er kvitt problemet. Du må jo ha søvn 😱 Hvor mange år har du gått uten å ha fått sove skikkelig, da?

Anonymkode: 2181d...24d

• Liker 2
Skrevet

JA, han er smålig. Synes det er ok at du ordner en alternativ soveplass til han. Har selv  en mann som snorker og det er fryktelig forstyrrende for nattesøvnen. Det er ødeleggende for forholdet. Har selv sagt jeg kan innrede et soverom for meg selv. Men det er «trist» så han vil ikke det.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva er det med menn som blir fornærmet over at partner trenger søvn? Det er jo en torturmetode å nekte mennesker søvn. Hvor selvsentrert er det mulig å bli? 

Be han om å komme seg til legen og få hjelp. Man får også kjøpt snorkespray, snorkeplaster etc reseptfritt på apotek. Det funket på min mann. Men han gidder ikke bruke det, og blir krenket hvis jeg dulter til ham en av de 10 gangene han vekker meg i løpet av natten. Slik har det vært i 10 år. Det ER egoistisk. 

Anonymkode: 8fc30...b2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Få henvisning til øre nese hals, og han vil få CPap. Min kjæreste sover med CPap pga snorking og jeg kan sove uforstyrret hele natta gjennom. Maskinen er helt lydløs og snorkingen forsvinner 100%.

Anonymkode: bd85a...78a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og snorker. Det er ikke noe leger kan gjøre, er bare å leve med det. Vi har separate soverom. Legger oss ofte på hans rom og ligger og småprater en stund før jeg går inn på rommet mitt. Synes ikke det er noe hinder i vårt samliv. 

Anonymkode: 0c8ac...f6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det også en faktor til .. fedme. 
Bare nevner det ..

Anonymkode: 31bcd...dd0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/10/2022 den 8.44):

Han må gå til legen. Snorkning forstyrrer hans egen søvn, og skyldes ofte et annet helseproblem. Min eks hadde feks fått allergi. 

Anonymkode: c45bf...0fb

Kan også være søvnapne.

Anonymkode: 4be1a...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...