AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Jeg kjøpte en locobase everyday special shower oil og i dusjen syntes jeg den luktet veldig tran da jeg prøvde den i går. Lukta ble mildere da jeg skylla den av, men når jeg våkna i dag lukta det veldig tran. Mannen min sa det også uten at jeg hadde nevnt det. Så nå lulter jeg altså tran🤮 Er dette vanlig med dusjoljer? Anonymkode: b0690...e90
Roci Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 7.36): Jeg kjøpte en locobase everyday special shower oil og i dusjen syntes jeg den luktet veldig tran da jeg prøvde den i går. Lukta ble mildere da jeg skylla den av, men når jeg våkna i dag lukta det veldig tran. Mannen min sa det også uten at jeg hadde nevnt det. Så nå lulter jeg altså tran🤮 Er dette vanlig med dusjoljer? Anonymkode: b0690...e90 Alle typer oljer kan harskne, og noen av dem vil da kunne få en tranaktig lukt. Den dusjoljen består for det meste av rapsolje, som ofte også får en fiskeaktig lukt når den blir varm, så dersom den står på badet/i dusjen i varmen, så kan det også ha betydning.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Roci skrev (3 timer siden): Alle typer oljer kan harskne, og noen av dem vil da kunne få en tranaktig lukt. Den dusjoljen består for det meste av rapsolje, som ofte også får en fiskeaktig lukt når den blir varm, så dersom den står på badet/i dusjen i varmen, så kan det også ha betydning. Uff😯 Da styrer jeg unna den! Bruker Cosmica sin dusjolje nå, og den lukter godt Men den hjelper ikke såå godt, for huden min som blir stram etter dusj.. Så jeg vurderer å prøve A-derma sin. Er det noen som har erfaring med den? Og vet at den ikke lukter tran og sånn?😅😂 Anonymkode: 1de03...11c
Capazitet Skrevet 21. april 2022 #4 Skrevet 21. april 2022 Loccitane har ein god men dyr dusjolje eg brukte i mange år. Den luktar mandel, søtlig.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #5 Skrevet 21. april 2022 Jeg bruker locobase sin dusjolje daglig, og min lukter ikke tran. Kan hende det har skjedd noe med din. Anonymkode: e16f4...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå