AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Hei! Jeg har tenkt til å studere språk til høsten, men er veldig usikker på om jeg kommer til å like det. Ingenting annet interesserer meg enn språk, så det er derfor jeg har valgt å studere det. Jeg vet enda ikke hva jeg ønsker å bli eller utdanne meg som. Så, jeg lurte bare på om noen har erfaring med språkstudium. Er det vanskelig? Vil bare ha en liten idé om hva jeg kommer til å bli møtt med til høsten. Setter pris på alle svar, både dårlige og gode. Anonymkode: ee9f1...caa
Yoshi Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Jeg studerer språk. Er på slutten av andre semester nå. Jeg storkoser meg. Synes ikke det er så vanskelig foreløpig. Kjedeligste er å litteratur synes jeg. Spesielt når man får bøker man ikke liker. Nivået på språket er ganske variabelt, men mitt nivå er relativt bra så for meg er det akkurat det nivået jeg trenger for å bli bedre. Har lært så mye! Mange har falt av da, men det er vel normalt i alle emner. Vet ikke hva jeg skal med det selv, men det viktigste for meg er å lære.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Yoshi skrev (4 timer siden): Jeg studerer språk. Er på slutten av andre semester nå. Jeg storkoser meg. Synes ikke det er så vanskelig foreløpig. Kjedeligste er å litteratur synes jeg. Spesielt når man får bøker man ikke liker. Nivået på språket er ganske variabelt, men mitt nivå er relativt bra så for meg er det akkurat det nivået jeg trenger for å bli bedre. Har lært så mye! Mange har falt av da, men det er vel normalt i alle emner. Vet ikke hva jeg skal med det selv, men det viktigste for meg er å lære. Hvilket språk studerer du?😀 Anonymkode: a1fb3...bb7
Yoshi Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvilket språk studerer du?😀 Anonymkode: a1fb3...bb7 Fransk (og engelsk, vi kombinerer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå