AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hei, jeg er ei jente i 20 åra og er sammen med en mann 5 år eldre. Vi har vært sammen en god stund og vi har det forsåvidt bra. Det er noe som plager meg. Jeg føler ikke at vi har «den samme gnisten som før» i det siste har det vært mye negativ energi. Vi har ulike meninger, både generelt om ting og tang, men ohså forholdsmessig. Han har fått kontakt med eksen sin igjen etter en stund og han snakker mye om henne. Di to var sammen og var samboere i flere år. I starten plaget det meg ikke Fordi jeg tenkte at han må da få lov til å snakke om ei som var såpas sto del av livet hennes og mange gøyale opplevelser. Han har vært usikker på meg før, bare jeg snakker om noen av mite venner som er motsatte kjønn så kødder han det til å sier «ja er du utro eller» ja han sier det på en ironisk måte, men han har sagt det så mange ganger nå! Han har vært åpen om at han er usikker og vet aldri hva som kan skje. Han har også sagt til meg «at jeg ikke bryr meg om han» Og da blir jeg littt forvirra. Hvis du sammen med en du ikke føler bryr deg, hvorfor er du sammen med den personen da? Tilbake til eksen hans. Jeg har jo selv blitt usikker. Jeg er redd for at hun gir han met omsorg en det han får fra meg. Sier ikke at jeg ikke gir omsorg, men kanskje han snakker mer med henne om sine problemer enn meg? han er også en type person som tilbringer mye tid foran pc skjermen. Det er greit nok. Men når vi tilbringer tid sammen og han sitter å spiller i flere timer? Da er det vil ikke så gøy å bruke tiden sin der? Husker han sa «ja slutt å klag, er ikke noe annet å finnet på» Han sier jeg klager på alt, men han gjør noen ganget ting som er ubehagelig. Ikke noe overgrep eller noe sån. Men hvis han tar meg litt hardt i armen, eller klyper meg. Så sier jeg ifra , men da sier han «slutt å klag på alt» Ja skal jeg slutte å si ifra? Skal jeg slutte å si ifra når jeg har det ubehagelig. Skal jeg slutte å si ifra til deg! Anonymkode: a8b39...878 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Det høres ut som dere trenger å prate litt sammen. Fortell ham gjerne at du blir usikker av eksen hans, og hør hva han har å si. Det er klart du skal si ifra til han hvis han gjør noe du ikke liker eller tråkker over en grense. Det er respektløst å ikke lytte til deg da. Prøv å ta opp disse problemene i fredstid. Når tonen er god, og han er åpen for å prate. Hvis det er sånn at du klager på veldig mye, er det jo et tegn på at du ikke har det bra. Da må han møte deg på dette, hvis det skal funke. Hvis dere ikke bor sammen kan han spille når du ikke er der, da er det litt rart å sette seg for å spille. (I alle fall når det ikke er ok for deg) Anonymkode: 64d5e...be4 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Kommenterte på at min kjøreste brukte mye tid foran skjermen. Og da sa han at folk som klager over det er : Oppmerksomhets sjuke megger Anonymkode: a8b39...878
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommenterte på at min kjøreste brukte mye tid foran skjermen. Og da sa han at folk som klager over det er : Oppmerksomhets sjuke megger Anonymkode: a8b39...878 Lar du virkelig folk prate sånn til deg? Anonymkode: 50d80...330 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hvis han tar meg litt hardt i armen, eller klyper meg. Så sier jeg ifra , men da sier han «slutt å klag på alt» Dette er overhodet ikke greit!! Dette hadde ingen andre godtatt heller! Dette skal du ikke slutte å klage på 🤬 Fortell dette også til venninner så de vet hvordan de har det. Han skal IKKE få være hardhendt med deg!!! Herregud!! Er han ikke riktig klok? Og så nekter han deg å klage på det også? Jeg håper du ser hvor feil det er når du ser det svart på hvitt! Han har ikke lov til å klype og ta deg hardt i armen. Det er vondt/ubehagelig, og du har lov til å si NEI og klage så mye du vil på det! Og det er klypingen som er problemet her, ikke klagingen. Hvis han er lei av klaging, så får han begynne å oppføre seg! Anonymkode: 80405...23b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå