AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hei! Så jeg har vært litt med en fyr jeg har vært med på Tinder. Jeg har vært hos han og allerede første kvelden ble det sex. Dagene etter spurte han om vi skulle møtes igjen og noen uker senere spurte han også. Han virker så mye frem og tilbake så når jeg er full sender jeg han mye utydelige meldinger. Dette ble han veldig lei av så tror han mista litt interessen for det. Men i går natt sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme og da spurte jeg hvorfor han skrev til meg og hvorfor. Da virka det som han ble litt sur og mente jeg skulle ringe til taxi og han skulle betale. Etterhvert som taxien kom sovna han så jeg ringte han 6 ganger. Og nå helt ut av det blå har han sletta meg fra Instagram. Altså hva er greia hans? Virker jeg desperat? Anonymkode: 82258...c04
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Virker som om du ble for mye ork for han. Det er vel best at du er tilgjengelig når det passer han uten at du skal stille spørsmål. Jeg tenker at det er bra du ble blokkert, så slipper du å tenke noe mer på han. Har du ikke lyst til å være noe mer enn bare en som blir bedt om å komme for sex i nattens mulm og mørke? Anonymkode: 2e634...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Ble ikke blokkert, han slutta bare og følge meg på Instagram. Anonymkode: 82258...c04
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Han ville vel kanskje ta det litt rolig i starten. Mens du ville... hva? Har du gitt han noe inntrykk av at du er interessert i han? Det siste du skrev kan jo oppleves som en slags avvisning. Men på den annen side er det jo sykt teit av han å sovne mens han venter på deg. Og så ikke si unnskyld. Han høres ikke helt god ut. Høres ut som en skikkelig klein relasjon egentlig. Ville prøvd en mer chill taktikk. Ikke noe drama. Se hva som skjer. Men være ærlig med hva du ønsker ut av relasjonen. Hvis du ikke bare vil være en fuckfriend så si ifra. Hvis du er på leting etter et forhold så si ifra. Alt blir bedre når man tør å være ærlig. Anonymkode: c95b2...1af 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! Så jeg har vært litt med en fyr jeg har vært med på Tinder. Jeg har vært hos han og allerede første kvelden ble det sex. Dagene etter spurte han om vi skulle møtes igjen og noen uker senere spurte han også. Han virker så mye frem og tilbake så når jeg er full sender jeg han mye utydelige meldinger. Dette ble han veldig lei av så tror han mista litt interessen for det. Men i går natt sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme og da spurte jeg hvorfor han skrev til meg og hvorfor. Da virka det som han ble litt sur og mente jeg skulle ringe til taxi og han skulle betale. Etterhvert som taxien kom sovna han så jeg ringte han 6 ganger. Og nå helt ut av det blå har han sletta meg fra Instagram. Altså hva er greia hans? Virker jeg desperat? Anonymkode: 82258...c04 Greia er, at han ikke er verdt det! Drit i han og møt noen som vil ha deg. Og som du vil ha. Legg tiden din på noe som gir det noe, og som virker positivt. Hadde han likt deg så hade han ikke brydd seg om du tokk kontakt. er hardt nå. Men det er eneste alternativ om du ser etter noe seriøst. Eller er du det?:) Anonymkode: 3fc8e...a23
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ble ikke blokkert, han slutta bare og følge meg på Instagram. Anonymkode: 82258...c04 Ja men du har hans num eller snap fortsatt da eller? Du kan jo skrive ”Hei, Hvordan går det?, har du lyst å ses en dag til uka?”. Om han virker minste avvisende så blokker du han. Går videre, dater og finner deg noen som gir deg positive vibes. ONLY! Anonymkode: 3fc8e...a23
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja men du har hans num eller snap fortsatt da eller? Du kan jo skrive ”Hei, Hvordan går det?, har du lyst å ses en dag til uka?”. Om han virker minste avvisende så blokker du han. Går videre, dater og finner deg noen som gir deg positive vibes. ONLY! Anonymkode: 3fc8e...a23 Nei, det skal hun ikke skrive! Hun skal ikke skrive til han i det hele tatt, da blir det desperat. Ts, hadde han vært interessert så hadde ikke du tvilt på det. Da hadde han vist det, han hadde invitert på noe annet enn et knull midt på natten - i fylla(?), for så å sovne, og han hadde ikke slettet deg fra noen plass. Beklager, men han er ikke interessert i noe annet enn et billig knull, levert på døren.. Anonymkode: 48446...b2b 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Men hvorfor slettet han meg fra Instagram? Han må jo bry seg, siden det var dagen etter. Hvis han ikke hadde brydd seg så hadde han ikke gjort noe med det Anonymkode: 82258...c04
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvorfor slettet han meg fra Instagram? Han må jo bry seg, siden det var dagen etter. Hvis han ikke hadde brydd seg så hadde han ikke gjort noe med det Anonymkode: 82258...c04 Hvordan kom du frem til det? At han må bry seg fordi han slettet deg? For meg høres det ikke logisk ut. Altså, hvorfor skulle han slette deg om han brydde seg? Anonymkode: 48446...b2b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Skrevet 9. april 2022 Fordi når man sletter en person dagen etter, må man ha en mening om det mener jeg. At han enten vil ha en reaksjon eller at han er helt ferdig med meg. Anonymkode: 82258...c04
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, det skal hun ikke skrive! Hun skal ikke skrive til han i det hele tatt, da blir det desperat. Ts, hadde han vært interessert så hadde ikke du tvilt på det. Da hadde han vist det, han hadde invitert på noe annet enn et knull midt på natten - i fylla(?), for så å sovne, og han hadde ikke slettet deg fra noen plass. Beklager, men han er ikke interessert i noe annet enn et billig knull, levert på døren.. Anonymkode: 48446...b2b Ska hun bare sitte og vente på at han ska ta kontakt? Når en kan skrive og spørre og se hvordan han reagerer? Ingen her vet åssen han tenker. Og vi alle kan sitte og analysere i evigheter. Eneste måte å finne ut er å spørre han. Er Ts veldigt gla i personen så syns jeg det er verdt og skrive en siste gang. Er han ikke med på å ta en kaffe eller gå en tur- da hade jeg blocket han. Anonymkode: 3fc8e...a23
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #12 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hvorfor slettet han meg fra Instagram? Han må jo bry seg, siden det var dagen etter. Hvis han ikke hadde brydd seg så hadde han ikke gjort noe med det Anonymkode: 82258...c04 Ingen vet hvorfør. Vi må alle slutte å analysere noe vi ikke vet om. Fordi han er det eneste som vet Hva som går i hans hode- ikke Ts, ikke vi på kvinneguiden. Ingen Anonymkode: 3fc8e...a23
Cornix Skrevet 9. april 2022 #13 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi når man sletter en person dagen etter, må man ha en mening om det mener jeg. At han enten vil ha en reaksjon eller at han er helt ferdig med meg. Anonymkode: 82258...c04 Ferdig med deg. Det ga han uttrykk for allerede da han sovnet fra deg.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Skrevet 9. april 2022 Han sa han ikke skjønte seg på meg fordi jeg alltid ringte han i fylla og skrev masse rart han ikke skjønte. Men han kommer jo alltid tilbake, etter noen uker Anonymkode: 82258...c04
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #15 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa han ikke skjønte seg på meg fordi jeg alltid ringte han i fylla og skrev masse rart han ikke skjønte. Men han kommer jo alltid tilbake, etter noen uker Anonymkode: 82258...c04 Ts det er ingen idé å analysere Hva han tenker. Fordi du vil aldri vite. Du må spørre han. Hva er det du vil med han? Vil du ha noe seriøst eller vil du kun vite Hva han tenker? Da synes jeg du ska skrive til han å spørre så får du Sikkert svar. Får du ikke svar så blokker du han. Anonymkode: 3fc8e...a23
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #16 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi når man sletter en person dagen etter, må man ha en mening om det mener jeg. At han enten vil ha en reaksjon eller at han er helt ferdig med meg. Anonymkode: 82258...c04 Isåfall er det fordi han er ferdig med deg. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ska hun bare sitte og vente på at han ska ta kontakt? Når en kan skrive og spørre og se hvordan han reagerer? Ingen her vet åssen han tenker. Og vi alle kan sitte og analysere i evigheter. Eneste måte å finne ut er å spørre han. Er Ts veldigt gla i personen så syns jeg det er verdt og skrive en siste gang. Er han ikke med på å ta en kaffe eller gå en tur- da hade jeg blocket han. Anonymkode: 3fc8e...a23 Nei, hun skal ikke sitte å vente på han i det hele tatt. Hvorfor skal hun bruke tid og energi på en fyr som ikke viser interesse? Og du, det er ganske desperat å kontakte en person som driver å sletter deg fra some, via en annen kanal.. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han sa han ikke skjønte seg på meg fordi jeg alltid ringte han i fylla og skrev masse rart han ikke skjønte. Men han kommer jo alltid tilbake, etter noen uker Anonymkode: 82258...c04 Han kommer tilbake innimellom fordi han er kåt og er ute etter et enkelt ligg. Du tror ikke helt seriøst at en mann som er interessert lar det gå uker mellom hver kontakt? Anonymkode: 48446...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #17 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Så jeg har vært litt med en fyr jeg har vært med på Tinder. Jeg har vært hos han og allerede første kvelden ble det sex. Dagene etter spurte han om vi skulle møtes igjen og noen uker senere spurte han også. Han virker så mye frem og tilbake så når jeg er full sender jeg han mye utydelige meldinger. Dette ble han veldig lei av så tror han mista litt interessen for det. Men i går natt sendte han meg melding og spurte om jeg ville komme og da spurte jeg hvorfor han skrev til meg og hvorfor. Da virka det som han ble litt sur og mente jeg skulle ringe til taxi og han skulle betale. Etterhvert som taxien kom sovna han så jeg ringte han 6 ganger. Og nå helt ut av det blå har han sletta meg fra Instagram. Altså hva er greia hans? Virker jeg desperat? Anonymkode: AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Isåfall er det fordi han er ferdig med deg. Nei, hun skal ikke sitte å vente på han i det hele tatt. Hvorfor skal hun bruke tid og energi på en fyr som ikke viser interesse? Og du, det er ganske desperat å kontakte en person som driver å sletter deg fra some, via en annen kanal.. Han kommer tilbake innimellom fordi han er kåt og er ute etter et enkelt ligg. Du tror ikke helt seriøst at en mann som er interessert lar det gå uker mellom hver kontakt? Anonymkode: 48446...b2b Jeg er selv sammen med en man som var slik i starten. Og vi begge To holdt på frem og tillbake i flere mnd. Blokka han flere gng og overanalyserte han flere ganger i starten. Vi har vært sammen i flere år og har det veldigt bra. Mye har med alder å gjøre åsså. Så Nei jeg er ikke helt enig Vil en ha svar så spør en isteden for å legge masse energi og tid på å analysere, være lei seg og ikke vite. Anonymkode: 3fc8e...a23
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #18 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anonymkode: 3fc8e...a23 Hvordan var han ovenfor deg da? Skrev han ting litt i ny og ne når han selv følte for det? Tror han bare ser på meg som et ligg Anonymkode: 82258...c04
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #19 Skrevet 10. april 2022 At du orker. Han er åpenbart bare interessert i sex når det passer han, ikke noe mer. Anonymkode: 31fc3...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå