Gå til innhold

Regnes dette som nabobråk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis naboer prater høyt og ler høyt til ut natta, er det husbråk? Klokka er 00:40 nå og jeg hører naboene le høyt ganske godt 

Anonymkode: 17914...01e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis naboer prater høyt og ler høyt til ut natta, er det husbråk? Klokka er 00:40 nå og jeg hører naboene le høyt ganske godt 

Nei. Ikke på en Lørdag 

Anonymkode: 71b41...891

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Ikke på en Lørdag 

Anonymkode: 71b41...891

Stille etter 23:00 gjelder vel alltid?

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at om du ikke får sove på grunn av det, bør du nok heller ringe dem, sende sms eller bank på døra og spørre pent om de kan dempe seg. Det der hadde jeg ikke reagert på. Det er irriterende ja, men tenker ikke "husbråk" der jeg ville ringt politiet, om det er det du tenker på. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hallo det er lørdag.

Anonymkode: 13925...43f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sheik skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at om du ikke får sove på grunn av det, bør du nok heller ringe dem, sende sms eller bank på døra og spørre pent om de kan dempe seg. Det der hadde jeg ikke reagert på. Det er irriterende ja, men tenker ikke "husbråk" der jeg ville ringt politiet, om det er det du tenker på. 

Vanlig å kunne oppleve sånt i ny og ne når man bor i blokk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig irriterende dersom en forsøker å sove, men jeg hadde ikke klaget på det. Så lenge det ikke blir spilt muskk eller at det er skriking/hoying. Her jeg bor hører jeg naboene snakke. Jeg forsøker selv å ikke snakke høyt på natten, da jeg vet hvor lydt det er, men det er ikke så mange andre som tar samme hensyn. Er ikke så mye å få gjort med det dessverre,

Anonymkode: fddfb...dd9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...