Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Har en maskin der jeg har 2 innloggingsmuligheter. En personlig og en gjest. Har hatt en stor virus scanning, etter detter funker ikke musa når jeg logger meg inn på meg selv. Når jeg logger meg inn på gjest funker musa. Noen som har råd?
Cronos Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 System restore? Legge inn drivere for musa?
Gjest Miloine Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 Det var da merkelig! Prøv å gå inn på kontrollpanel, skrivere og annen maskinvare og deretter klikker du deg inn på mus! Kanskje det er lagt inn en slags sperre der på deg, som du må løse opp! Miloine
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Det er ikke mulig å gå inn på kontrollpanel på mus, musa funker bare i det jeg logger meg inn som egen bruker, deretter går den inn i "søkemodus" der bare en hånd vises. Må deretter slå av maskinen helt for å kunne gå ut....
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Musa sluttet å funke etter en virus scanning? Hvis du slettet noe som ble kategorisert som virus, så tror jeg du burde bytte ut antivirusen din, for det høres ut som den har tatt feil av muse-drivere og virus:p Det følger som regel med en cd med driver når man kjøper mus, prøv den cdn om du har. Ellers skal det som regel være mulig å hente ned driveren på nett
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Mener du da at driveren kun er slettet på min egen profil.... det funker jo når jeg logger meg inn som gjest. Da er musa som den skal... Hilsen trådstarteren
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #7 Skrevet 9. november 2005 Hm ok. Nå har jeg ikke testet særlig mye på dette, men jeg har opplevd at en mindre god antivirus ville slette ting som jeg visste var harmløse. Det første jeg tenker på når du sier at det funker på en profil og ikke en annen, er jo instillinger, men de setter ikke segselv uten at noen har vært borti dem:p Er litt vanskelig å prøve å se situasjonen når man ikke sitter ved pcn den gjelder, men det er nok enten gærne innstillinger eller en ødelagt driver, så du får prøve deg frem på begge deler (se litt på innstillingene igjen og reinstallere driver om du kan). Er mulig at innstillingene atuomatisk blir tilbakesatt hvis du reinstallerer driveren også, er litt usikker på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå