AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Kjenner jeg begynner å få tilbake noen åreknuter i en alder av 32.... hadde operasjon når jeg var 27! De var ganske små, men store nok til at jeg fikk det offentlig. Nå klør det helt ekstremt igjen og en klump har dukket opp der de var ser at de er på vei tilbake ja, og har i tillegg fått noen som ikke har rukket å dukke opp da jeg tok forrige operasjon. Den er så stygg! Hvorfor får vi dette stygge? De er både vonde og STYGGE! Blodspaghetti- legger!! Blodtarmlegger! Eller hva det nå enn ser ut som! Ubrukelige veneklaffer som ikke klarer å pumpe blodet. Anonymkode: fd0fa...5ba
Gjest Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Jeg er 52 år og har ikke fått åreknuter. Min mor på 75 år har ikke åreknuter. Tror det er like mye arvelig betinget som aldersbetinget.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Å bli eldre er bare noe man må leve med om man vil leve . Du kan ikke leve et langt liv uten å bli eldre. Det er ikke en straff. Hver åreknute, hver rynke, alle bevis på at du lever lenger enn mange. Anonymkode: 1d227...18f 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å bli eldre er bare noe man må leve med om man vil leve . Du kan ikke leve et langt liv uten å bli eldre. Det er ikke en straff. Hver åreknute, hver rynke, alle bevis på at du lever lenger enn mange. Anonymkode: 1d227...18f Men hvorfor må vi så stygge ting? Er ikke vits å leve når vi skal bli så stygge og ekle. Anonymkode: fd0fa...5ba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Anonym Bruker0 skrev (9 timer siden): Jeg er 52 år og har ikke fått åreknuter. Min mor på 75 år har ikke åreknuter. Tror det er like mye arvelig betinget som aldersbetinget. Neivel. Men jeg spurte ikke hvem som ikke har åreknuter. Jeg vet at ikke alle får det. Jeg vet dette er mammas møkkagener. Anonymkode: fd0fa...5ba
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Neivel. Men jeg spurte ikke hvem som ikke har åreknuter. Jeg vet at ikke alle får det. Jeg vet dette er mammas møkkagener. Anonymkode: fd0fa...5ba Beklager at jeg svarte på overskiften din 🤦♀️ Anonymkode: 5c5ff...6e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå