Gå til innhold

Hardhendt første gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rota litt med en fyr for første gang. Han er erfaren i følge seg selv, noe som sikkert stemmer men jeg opplevde han som rimelig hardhendt. Er det vanlig når man er med noen første gang? Vi har ikke hatt samleie, men han slikket meg og gned hånden litt mellom bena mine. Jeg synes begge deler var litt ubehagelig, og kunne "kjenne han" flere dager i etterkant fordi han brukte såpass trykk når han holdt på. Har som sagt ingen erfaring så mulig dette er vanlig, men jeg hadde trodd det skulle vært litt mykere?

Anonymkode: 99cc9...9f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke så erfaren som han påstår. Du må jo si fra når noen ter seg slik som han. Fortell at du ikke liker det så røft, at det blir vondt. 

Du må jo ikke la noen herje med deg. 

Anonymkode: b109c...b46

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du må si ifra om det er for hardt. 

Anonymkode: 34255...dfe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Ja dere har rett i at jeg burde sagt ifra. Der og da var alt så nytt at jeg ikke fikk til kommunikasjonen, pluss det at han sier han har mye erfaring gjorde at jeg ble litt redd for å korrigere han. Men det stemmer jo som dere sier at det er min jobb å komme med tilbakemeldinger. Han var veldig rett på sak, og som sagt ikke noe myk i det hele tatt. Jeg gikk fra å være våt før han startet, til å bli tørr underveis i slikkingen, og det er vel ikke helt sånn det skal være

• Liker 4
Skrevet

Mange gutter/menn lider under vrangforestillinga at flest mulige sexpartnere/ons er det samme som erfaring. Det er så langt fra sannheten som det er mulig å komme. Kvantitet betyr ikke kvalitet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hardhendt blir bare vondt for meg og er veldig ubehagelig. Bare det at han sier han har mye erfaring høres merkelig ut. Jeg hadde tatt det som et tegn på at at han enten ikke har så mye erfaring, eller at han prøver å få deg med på noe som du kanskje egentlig ikke vil. Siden det er han med erfaring som vet best. Om dette skjer igjen, må du være rask med å si i fra.

Anonymkode: c4267...adf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han som tror at jo mer hard hendt han er jo diggere er det?

Anonymkode: 4a506...722

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er han som tror at jo mer hard hendt han er jo diggere er det?

Anonymkode: 4a506...722

Han er voksen, 30-åra. Usikker på om han er klar over at han er hardhendt, trolig tenker han at trykket han kommer med er perfekt. Kyssene hans var litt i samme sjanger - veldig statisk og uten variasjon. Mulig dere har rett i at han ikke er så erfaren som han sier

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var han full? Jeg opplevde også en gang at en fyr var veldig hardhendt, vi endte ikke med å ha sex fordi jeg sa jeg måtte gå, men ville møte han igjen fordi dagen vår hadde fram til da faktisk vært bra. Tror han tok hintet og etter hvert var han ikke så hardhendt med meg. Han var en dominant fyr, og det var bra når vi først hadde blitt kjent, men det ble litt vel intenst første kvelden vi møttes ja. 

Anonymkode: fb6a5...48e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var han full? Jeg opplevde også en gang at en fyr var veldig hardhendt, vi endte ikke med å ha sex fordi jeg sa jeg måtte gå, men ville møte han igjen fordi dagen vår hadde fram til da faktisk vært bra. Tror han tok hintet og etter hvert var han ikke så hardhendt med meg. Han var en dominant fyr, og det var bra når vi først hadde blitt kjent, men det ble litt vel intenst første kvelden vi møttes ja. 

Nei, vi drakk ingenting. Så du tenker det at han var hardhendt kan være fordi han er av det dominante slaget? Kan godt være du har rett, han kan virke litt dominerende i real life i hvert fall, så mulig han er sånn seksuelt også. Men mellom oss den kvelden fikk jeg inntrykk av at han gjorde sitt beste, og at han ikke bevisst forsøkte å påføre meg smerte. Han vet jeg er jomfru, så tror at uansett hva som måtte tenne han til vanlig, så prøver han å ta det litt pent for ikke å skremme meg helt bort?  

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi drakk ingenting. Så du tenker det at han var hardhendt kan være fordi han er av det dominante slaget? Kan godt være du har rett, han kan virke litt dominerende i real life i hvert fall, så mulig han er sånn seksuelt også. Men mellom oss den kvelden fikk jeg inntrykk av at han gjorde sitt beste, og at han ikke bevisst forsøkte å påføre meg smerte. Han vet jeg er jomfru, så tror at uansett hva som måtte tenne han til vanlig, så prøver han å ta det litt pent for ikke å skremme meg helt bort?  

Hvis han veit du er jomfru så er det jo litt rart. Føltes det ut som at han prøvde å ta det pent da? det høres jo ikke helt sånn ut. Uansett må du bare stoppe han om du er ukomfortabel! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han veit du er jomfru så er det jo litt rart. Føltes det ut som at han prøvde å ta det pent da? det høres jo ikke helt sånn ut. Uansett må du bare stoppe han om du er ukomfortabel! 

Jeg vet ikke hva det føltes som for jeg har ingenting å sammenligne det med dessverre. Men jeg hadde trodd det skulle vært mer sensuelt på en måte, ikke fullt så direkte. Han var veldig ivrig ,men manglet evnen til å bygge det opp. Jeg får være flinkere i kommunikasjonen neste gang

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg vet ikke hva det føltes som for jeg har ingenting å sammenligne det med dessverre. Men jeg hadde trodd det skulle vært mer sensuelt på en måte, ikke fullt så direkte. Han var veldig ivrig ,men manglet evnen til å bygge det opp. Jeg får være flinkere i kommunikasjonen neste gang

Ja eller finn deg en annen rett og slett. Ikke alle er sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten er han ikke så erfaren som han påstår, eller så kommer hans erfaring fra ons og korte relasjoner, eller så har han neppe blitt korrigert av tidligere kvinner. Vi kan jo være litt dårlige på det, som du selv erfarte. Vil gjerne ikke såre, men så blir resultatet at mannen aldri lærer. 

Du må nok snakke med ham og korrigere ham. Det skal absolutt ikke være vondt og ubehagelig. Det er jo rett og slett ingen vits med sex som er vond og ubehagelig. Hele årsaken til at vi har det (Utover de få gangene i livet vi vil ha barn.) er jo at sex er deilig. Er det ikke deilig er det ingen vits i. 

Si fra. For hans skyld også. Ellers ender du med å dumpe ham, og han gjør samme feil med neste kvinne også. 

Anonymkode: 98b32...52d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MissIndependent45 skrev (1 time siden):

Mange gutter/menn lider under vrangforestillinga at flest mulige sexpartnere/ons er det samme som erfaring. Det er så langt fra sannheten som det er mulig å komme. Kvantitet betyr ikke kvalitet. 

Dette. Bare ONS er egentlig synonymt med dårlig elsker. 

Anonymkode: c1888...757

• Liker 3
Skrevet

Når jeg har sex med ei første gang så liker jeg å prate lit for å vite hva hun liker. Er veldig viktig at jenta nyter og får orgasmer. Ikke bare hoppe på, det blir helt feil

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette må du jo kommunisere. Vise hvordan du ønsker det. Det kan godt hende han skryter på seg litt erfaring, men det kan også være at han kun følger opp det som fungerte for hun forrige. Jeg har selv blitt korrigert fordi jeg ble vant til ei som måtte ha hard behandling av klitoris for å kunne komme, og gikk rett til ei som måtte ha fjærlett behandling. Etter hun kommuniserte at hun ønsket det mykere, kunne jeg heldigvis gjøre noe med det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er voksen, 30-åra. Usikker på om han er klar over at han er hardhendt, trolig tenker han at trykket han kommer med er perfekt. Kyssene hans var litt i samme sjanger - veldig statisk og uten variasjon. Mulig dere har rett i at han ikke er så erfaren som han sier

Hvor gammel er du, da?

Skrevet

Dere må kommunisere. Noen liker det hardhendt så kanskje det han er vant med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AndersenG skrev (3 timer siden):

Hvor gammel er du, da?

Begynnelsen av 20-årene

Takk igjen for alle svar. Skal være flinkere med kommunikasjonen neste gang så håper jeg det blir bedre :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...