Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en fantastisk gutt i seks måneder og er utrolig glad i han. I går kom han imidlertid til meg og forklarte at han likte å kle seg i dameklær. Hvordan skal jeg takle dette? Er jo glad i han og redd for å miste han, men samtidig ble jeg helt satt ut av det han sa. Vet ikke om forholdet kan fungere. Hvordan ville dere taklet dette?

Anonymkode: ec12e...71c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært sammen med en fantastisk gutt i seks måneder og er utrolig glad i han. I går kom han imidlertid til meg og forklarte at han likte å kle seg i dameklær. Hvordan skal jeg takle dette? Er jo glad i han og redd for å miste han, men samtidig ble jeg helt satt ut av det han sa. Vet ikke om forholdet kan fungere. Hvordan ville dere taklet dette?

Det kalles cross dressing og jeg har personlig erfaring med det fra egen familie. Den andre parten taklet det ikke over tid, selv om h*n prøvde å være støttende i utgangspunktet. Men behovet for å gå i kvinneklær har bare vokst med årene. 

Anonymkode: 67713...bb4

• Liker 1
Skrevet

Var jo bra at han fortalte det såpass tidlig i forholdet, syns jeg:) Men personlig så er ikke dette noe jeg hadde ønsket i mitt eget forhold. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke likt det i det hele tatt, veldig lite mannlig.

Anonymkode: 175af...7b6

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært kroken på døra for min del. Kunne vært der som en venn, men hadde aldri tent på han igjen 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min fortalte gradvis at dette er noe han liker. Han gjør det ikke alene, kun med meg. Han bruker enten mine klær, eller ting jeg kjøper til ham. Jeg liker det veldig godt. Ble ikke satt ut, egentlig hadde jeg håpt litt på det. Det kler hans personlighet. 

Anonymkode: a943c...362

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hatt problemer med det om det var mest privat og kanskje på skjeve fester. 

Anonymkode: b0667...b53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rømt. Altfor sært for meg, dessuten tenner jeg på MENN. Liker ikke engang menn som fjerner kroppshåret, så dette ville vært en deal-breaker for meg.

Anonymkode: b3a36...aa6

• Liker 8
Skrevet

Har tidligere personlig erfaring med det, og tenker det er helt greit. Skader ingen. Så valgte å heller involvere meg i det. Kjøpte klær og sminke, og hjalp til med å legge fram/finne antrekk. 
Men du må jo finne ut av hva du tenker om det, og om det er noe du kan leve med. Kan være lurt å ha en samtale med ham om når og hvor han vil gå i dameklær osv. Lykke til😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skummelt. Hørt om BTK? Seriemorder som kledde seg i dameklær. 

Anonymkode: 8353e...994

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skummelt. Hørt om BTK? Seriemorder som kledde seg i dameklær. 

Anonymkode: 8353e...994

Herregud.. for noen absurde fordommer enkelte har.

Anonymkode: 5cd5b...472

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde jeg ikke taklet! Har en bekjent som startet med å kle seg som kvinne av og til, men det ble oftere og oftere.  Nå er han nesten alltid i kvinneklær og har fått bryster.  

• Liker 2
Skrevet

Hvis det var det eneste rare med han, så ville jeg pusta letta ut iallefall 🤗

• Liker 3
Gjest Geitis
Skrevet

Tror jeg hadde foretrukket det over at han var ihuga fotballsupporter 😅🙈 Neida, men i alt alvor så er ikke dette ett problem med mindre du synes det er det. Du må høre med han hvor stor del av livet hans dette er og ta en avgjørelse ut i fra hva du føler om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde spurt han om han syns det var greit at du evnt kledde deg ut som mann innimellom . Gikk i hans boksere etc . 

AnonymBruker
Skrevet

Min nærmeste erfaring med det, var da samboeren til min venninne (la oss kalle han Lars) begynte med det. Kom etterhvert frem at det bare var tuppen av isberget, og det eksalerte mer og mer for hvert år. I dag er Lars kjent som Line, og lever sitt liv som kvinne. 

Anonymkode: b098a...924

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker du Espen Benestad?

Anonymkode: 87a25...542

AnonymBruker
Skrevet

Min venn begynte med det og nå et par år senere er han omtrent alltid damekledd, og bruker dameundertøy med falske pupper i bhen.

Han har også lagt til et damenavn til sitt mannsnavn.

Han er gift med barn.

Dette er bare toppen av isfjellet, og han har en tilleggsdiagnose som jeg ikke kan skrive om her, for da blir han muligens gjenkjent.

Anonymkode: 32ceb...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært ok med om min kjæreste var "mest" dame. Synes egentlig det er litt morsomt at de fleste ser på ham som maskulin, i mine øyne er han mest feminin.

Anonymkode: a943c...362

• 1 år senere...
Skrevet

Merkelig hvordan hun skal kunne bruke hennes og hans klær som hun ønsker i likestillingens navn,men han blir kastet ut bare han prøver ett kvinneplagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...