Gå til innhold

Damer som har ligget med en "chad", angrer dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De av dere som har fulgt lystene og ligget med en fyr dere har vært rimelig sikre på å ikke få mer enn sex av. Angrer dere i ettertid, eller var det verdt opplevelsen?

Har en fyr jeg er sykt nysgjerrig på, men han har rykte på seg for å være en luring, så antar at om jeg faller for fristelsen så blir det med den ene erfaringen med han

Anonymkode: ebbe3...6c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De av dere som har fulgt lystene og ligget med en fyr dere har vært rimelig sikre på å ikke få mer enn sex av. Angrer dere i ettertid, eller var det verdt opplevelsen?

Har en fyr jeg er sykt nysgjerrig på, men han har rykte på seg for å være en luring, så antar at om jeg faller for fristelsen så blir det med den ene erfaringen med han

Angrer bare på de jeg lå med som jeg egentlig ikke hadde lyst på. "Jaja...han er jo snill...."'kategorien.

Anonymkode: 4578a...ce9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ligg med en Chad! Hallo, hvem vil ha en beta? 

*Sarkasme

Anonymkode: 13bb6...c70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Angrer ikke nei. Ligger ikke med incels.

Anonymkode: 6ae37...c44

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.png.bd8b6169195f321aebb296a68a0fc622.png

Anonymkode: 13bb6...c70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Newsflash: ingen kvinner bruker begreper som "chad". Så lykke til med neste spøk 😉

Anonymkode: 8e1a6...294

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tuller kke med dette innlegget. Skjønner at noen kan tro det, men dette er fakta. Ordlyden valgte jeg fordi jeg har sett andre bruke den her inne.. tenkte ikke så mye over det.

Jeg har alltid vært selektiv med menn, vært opptatt av at det skulle være noe seriøst før det ble fysisk. Men akkurat denne fyren pirrer nysgjerrigheten min noe voldsomt. Føler på en måte han kan gi meg noe jeg aldri har opplevd, men godt mulig det er bedre i fantasien enn i virkeligheten. Derfor jeg spør her inne 

AnonymBruker
Skrevet

Man angrer sjeldent på noen man har gjort, heller det man har ugjort! Kjør på! Livet kommer ikke i reprise

Anonymkode: 4aa8c...bcf

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ikke angret på de jeg har ligget med som kun har vært sex (og som jeg vet drar damer), men det har kun vært i den perioden jeg selv ikke har klar for et forhold (og dermed ikke ute etter noe seriøst selv), så vet ikke helt om det går under den kategorien du tenker på. 

Endret av Namine
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke noen av oss her har ligget med en Chad.

En Chad trenger en Stacy.

Anonymkode: 78aad...115

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det og har ikke angret 😉

Anonymkode: 9d10e...4ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt med menn som er «bedre» enn meg og som jeg vet ikke har vært interessert i et forhold og jeg har lagt med playere. Det går fint for meg. Jeg får jo hatt det gøy.  

Det har skjedd et par ganger at jeg har hatt overdreven tro på meg selv og derfor fått litt «hjertesorg» men den må jo på en måte på min kappe også, synes uansett det har vært verdt det. Har lagt med over 20 stk og ikke angret på noen. Alle er en fin erfaring. 

Eneste er hvis det er i samme krest/vennegjeng og du kan ende opp som sånn skryte/latter/hore snakk, da ville jeg kanskje tenkt meg litt om. 

Anonymkode: bdee3...54e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om du med Chad mener det mange kaller playere, som egentlig ofte er helt normale menn som er populære hos kvinner, og gjerne koser seg med det en periode i livet, så ja da har jeg lagt med to slike. Han ene hadde jeg et på og av forhold til en stund, og så dumpet jeg ham. Han var en elendig elsker. Vi er fremdeles venner. Andre er jeg gift med. 

Nei jeg angrer ikke, men så ser jeg ikke på sex som et knapphetsgode som brukes opp heller. Han jeg er gift med skulle bare være ff en periode. Det var jeg innstilt på, og fornøyd med. Hadde vært fornøyd med, om det bare ble slik. Det var han som endret spillereglene. Han falt for meg, jeg var mye tregere på slikt, men han har god selvtillit, og ga seg ikke på tap. 

Begge disse er "kjedelig " normale ektemenn og fedre i dag. At menn er populære hos kvinner, og koser seg med det en stund, betyr ikke at de i bunn og grunn er særlig annerledes menn generelt. 

Jeg tror det er bra å ikke forvente å være endestasjonen til en slik, men ser ingen grunn til å la være å ha sex man selv ønsker å ha. Man bør alltid være beredt på at noe muligens ikke varer evig i starten på en greie med noen. I starten av slikt er det bestandig, uansett type mann, mest sannsynlig at ene eller begge finner ut at dette ikke var den rette. 

Anonymkode: 6aade...3eb

• Liker 3
Skrevet

Det angrer jeg ikke på. Han er yngre enn meg og over min liga. Men sex var fantastisk. Og han er ubeskrivelig kjekk og deilig. Ligger fortsatt med han iblant. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er en chad?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tuller kke med dette innlegget. Skjønner at noen kan tro det, men dette er fakta. Ordlyden valgte jeg fordi jeg har sett andre bruke den her inne.. tenkte ikke så mye over det.

Jeg har alltid vært selektiv med menn, vært opptatt av at det skulle være noe seriøst før det ble fysisk. Men akkurat denne fyren pirrer nysgjerrigheten min noe voldsomt. Føler på en måte han kan gi meg noe jeg aldri har opplevd, men godt mulig det er bedre i fantasien enn i virkeligheten. Derfor jeg spør her inne 

Nei, den må du lenger på landet med. 

Anonymkode: 8e1a6...294

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, som regel ønsket jeg også bare ett ligg etter byen, så det passet perfekt.

Anonymkode: 0760f...f78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg angrer på var en fyr som ikke fantes attraktiv - hadde en dårlig kveld og følte jeg ikke kunne få bedre. DEN var ubehagelig i lang tid etterpå.

Hadde et ff-forhold til en superchad i et års tid, eneste jeg angrer på med det var at jeg lot det gå så lenge at følelsene tok overhånd og jeg selvfølgelig ble såret - jeg visste jo at han kun var ute etter sex.

Nå er jeg gift og har barn på vei med en Chad som jeg overhode ikke trodde ville falle for en helt ordinær Becky som meg, men det gjorde han! Du vet aldri hva som kan komme ut av en relasjon! 😉

Anonymkode: 49aa4...7f1

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Måtte Google chad. Altså en muskuløs, populær, suksessfull , attraktiv ung hvit mann som bare bruker populære klær og bare gjør populære ting? Tja.. jeg har vel kanskje ligget med noen sånne, men jeg har litt problemer med og definere populære klær og å gjøre populære ting. Hva er det? Fine dresser eller siste nytt av streetwear? Hva er populært og gjøre.. kjøpe leiligheter og pusse opp for og leie ut og selge med stor profitt? Reise til kule storbyer hver helg? Seile? Golfe? Stå på vips gjeste lista på den nyeste nattklubben ? 🤷‍♀️ 
antar jeg ligget med noen chads, men litt vanskelig og skjønne eksakte regler for og være chad, og er ikke alle jeg vet alt om. Kanskje en av de gikk på bingo, samlet på frimerker eller har campingvogn uten at jeg vet det? 
var lettere når vi hadde uttrykket player. 
uansett, nei jeg har ikke angret på at jeg har hatt sex med de jeg tror kan defineres som chad. 

Gjest MullahDadullah
Skrevet
Blomsterpotta skrev (9 timer siden):

Hva er en chad?

Land i Afrika, skrives Tsjad på norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...