AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hva var det i så fall som fikk deg til å endre mening? Anonymkode: 58fcc...b8e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Nei. Ligger man med noen så er man i de aller fleste tilfeller 100% klar over om dette er noen man kunne tenkt seg noe mer med. Og er du en man ikke ønsker noe annet enn sex med så kan ingenting endre det. Sorry. Anonymkode: 58559...5ab
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Det har jeg lurt på også. Ene mitt forhold startet med å bare være sex, så utviklet det seg til at vi ble sammen. Lurer på om han alltid tenkte det lå i kortene eller om han ble forelsket plutselig etter hvert. Jeg som kvinne vet som regel på forhånd hvem jeg kan utvikle følelser for å ikke. Jeg kan fint ha sex uten følelser med enkelte og vite dette på forhånd, men det er andre jeg ser på og tenker oioi her kommer det til å bli følelser. Anonymkode: 90303...b84
feliek54 Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Hvis en er kåt og lyst på sex, så kan en fort få følelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå