Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt så utrolig betatt av en kollega. Om jeg ser han, feks. når jeg skal hente kaffe, begynner hjertet mitt å dunke noe helt sinnsykt. Jeg er relativt utadvendt og har ingen problemer med å snakke med andre på jobb… Da vi har vært på jobbfester sammen har vi ikke klart å holde oss borte fra hverandre, typ. tuller/plager hverandre hele kvelden, går på nattklubb etterpå sammen og danser i flere timer - bare oss to. Problemet er at vi begge har samboere og hus (vi er i slutten av 20-årene), og jeg er livredd for at jeg ikke skal klare å holde tilbake en gang. Noen tips/meninger her?

Anonymkode: 4d76f...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, en kjent og god, gammel problemstilling 😊

Kollegaer som faller for hverandre har skjedd siden verden fikk arbeidsplasser😂

Beste tipset er jo å skru det av. Finnes gode teknikker (fra blant annet traumebehandling) der du i større grad kan styre følelsene dine. Veldig nyttig å kunne skru av følelsene sine noen ganger😊

Ut over det så burde du fortelle det til kjæresten din og til kollegaen din. Dette alene vil styre deg mer bort i fra kollegaen din (eller føre til at kjæresten din gjør det slutt).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier bare kjør på! Dere har ikke barn? Trenger ikke holde igjen da 😊

Anonymkode: 4d76f...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips er å styre unna flørtingen i arbeidstid eller under påsyn av andre kolleger. Det er så ufattelig ubehagelig for oss andre kolleger som er vitne til dette. 

Er to stykk på jobb nå som flørter hemningsløst. Begge har kjærester, og ene har barn. Rett og slett ekkelt å være vitne til. 

Anonymkode: f2e92...9db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...