AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg stresser meg syk og må bytte jobb. Hva kan jeg jobbe med? Jeg blir stresset at at det skjer mye rundt meg, tåler ikke støy, mange oppgaver på en gang eller bli distrahert. Jeg blir stresset av å sitte på buss eller oppholde meg på steder med mye folk, samtaler der motpart hisser seg opp eller andre følelsesutbrudd så jeg passer ikke med noe slags kundeservice, pedagogisk eller omsorg. Anonymkode: 4b2d4...993
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Jeg lurer på det samme. Utbrent barnehagelærer her🙋♀️ Jeg har tenkt å videreutdanne meg, ønsker meg en kontorjobb med mindre kontakt med mennesker. Har du noen utdanning i bunn? Anonymkode: f86c0...9dd 2
Gjest Geitis Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Bibliotekar, postmann, kontormedarbeider eller renholdsarbeider kanskje?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Sjåfør av noe slag.... Langtransport, kanskje? Anonymkode: c5441...b20
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sjåfør av noe slag.... Langtransport, kanskje? Anonymkode: c5441...b20 Jeg klarer ikke å gjøre mange ting på en gang. Jeg sliter med konsentrasjon over tid å ta raske beslutninger under press så jeg kan ikke kjøre lengre strekninger. Men takk for tips. Anonymkode: 4b2d4...993
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Renhold høres passende ut. Anonymkode: a63bb...17d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Renhold høres passende ut. Anonymkode: a63bb...17d Håper ikke NAV støtter det forslaget. De laveste jobbene er sjeldent mindre belastende. På grunn av årevis med stress har jeg også mye smerter. Måtte være å bare kjøre rundt på sånn vaskebil i såfall. Anonymkode: 4b2d4...993
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #8 Skrevet 10. april 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Håper ikke NAV støtter det forslaget. De laveste jobbene er sjeldent mindre belastende. På grunn av årevis med stress har jeg også mye smerter. Måtte være å bare kjøre rundt på sånn vaskebil i såfall. Anonymkode: 4b2d4...993 Hva er det du har av utdannelse og erfaring da? Med alle de begrensningene og uten å vite om du har noe utdannelse eller erfaring som kan videreføres, så er det vanskelig å si om de kan gjøre noe annet enn de "laveste jobbene". Anonymkode: a63bb...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå