Gå til innhold

Hvor mange jenter her har testet Pappa-forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer fra et langt forhold der hun kalte meg Pappa og var i behov av både ivaretakelse, litt dominant sex og mye kos.  Før dere sabler meg ned, dette handler ikke om å «være noens pappa» slik man kjenner det men er en dynamikk som innarbeides over tid. Og kanskje kunne man brukt andre ord enn Pappa, men det passer så fint.  Jeg er 46, kjæresten min var 45 - og ingen av oss hadde lyster og tenning mot eldre/yngre. 

Forholdet er over nå, og jeg er pr nå singel, men vil inn i en lignende relasjon.  Dette er ikke noe som vokser frem på 1 eller 4 date, men er en lang prosess.  Jeg har aldri hatt et lignende forhold før, men jeg vil ikke tilbake til noe vanlig. Men aner heller ikke hvor jeg skal lete. 

Så av nysgjerrighet og for statistikken sin skyld. Er det ingen, få eller ganske mange jenter her som kan kjenne at det er spennende? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd å leve i et slikt forhold, men har lenge fantasert om det. En manm som tar vare på meg, er litt dominerende på soverommet / sex, tydelig på hva han vil, tar litt styringen og gir mye kos. At man har høy tillit til hverandre, er kjærlige og en jeg ville følt meg veldig trygg med. Jeg ville kjent på at det føltes spennende. 

Anonymkode: 48dff...4d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke prøvd å leve i et slikt forhold, men har lenge fantasert om det. En manm som tar vare på meg, er litt dominerende på soverommet / sex, tydelig på hva han vil, tar litt styringen og gir mye kos. At man har høy tillit til hverandre, er kjærlige og en jeg ville følt meg veldig trygg med. Jeg ville kjent på at det føltes spennende. 

Akkurat slik jeg vil ha det. Hvor lenge har du tenkt på dette? Og hvor gammel er du? (Om jeg kan spørre) :) 

AnonymBruker
Skrevet
Daddy-o skrev (2 minutter siden):

Akkurat slik jeg vil ha det. Hvor lenge har du tenkt på dette? Og hvor gammel er du? (Om jeg kan spørre) :) 

Jeg har tenkt på det en stund - over noen år av og på. Har vært i "vanlige" forhold mens jeg har hatt disse tankene så ikke fått realisert noe (enda). Tankene har liksom ligget bak der hele tiden, over tid. Jeg er 37.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har tenkt på det en stund - over noen år av og på. Har vært i "vanlige" forhold mens jeg har hatt disse tankene så ikke fått realisert noe (enda). Tankene har liksom ligget bak der hele tiden, over tid. Jeg er 37.

Håper du tør realisere dette en dag.  Når denne dynamikken fungerer, så er det himmel på jord for begge. 

AnonymBruker
Skrevet
Daddy-o skrev (1 minutt siden):

Håper du tør realisere dette en dag.  Når denne dynamikken fungerer, så er det himmel på jord for begge. 

Ja, har et håp og ønske om å realisere det. Kan absolutt tenke meg at det blir et godt forhold når det fungerer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av og til fantasier om det, men jeg veit ikke om det hadde vært helt feil i virkeligheten. Jeg er veldig uenig med meg selv der, fordi eldre menn er absolutt ikke en preferanse, men det er en fantasi/fetisj, og jeg veit ikke om det bare burde forbli en fantasi eller om det kunne blitt en realitet dersom det gikk etter mine prinsipper. 

Anonymkode: 8b432...d66

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har av og til fantasier om det, men jeg veit ikke om det hadde vært helt feil i virkeligheten. Jeg er veldig uenig med meg selv der, fordi eldre menn er absolutt ikke en preferanse, men det er en fantasi/fetisj, og jeg veit ikke om det bare burde forbli en fantasi eller om det kunne blitt en realitet dersom det gikk etter mine prinsipper. 

Joda, men husk at aldersforskjell er egentlig ikke avgjørende. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg og kjæresten var ganske nære i alder.  Det er dynamikk og evt noe rollespill som danner grunnlaget, ikke aldersforskjell. 

AnonymBruker
Skrevet
Daddy-o skrev (46 minutter siden):

Joda, men husk at aldersforskjell er egentlig ikke avgjørende. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg og kjæresten var ganske nære i alder.  Det er dynamikk og evt noe rollespill som danner grunnlaget, ikke aldersforskjell. 

Jo det er sant. Jeg er i slutten av 30 årene, men føler meg ung og dater ofte yngre, så en 5 år eldre, og i 40 årene, hadde jo vært litt "gammel" for min del 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde trivdes i det. Har vært i et lignende forhold selv... men der var aldersforskjellen 18 år. Vi tente på og lekte litt med det men hadde gjensidig kjærlighet så var et vanlig forhold med litt krydder som "bestefar"(da han var det). Jeg var 29.

Anonymkode: 2705d...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...