Gå til innhold

Vanlig å ikke huske sexpartnere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor mange jeg har ligget med. Rundt 70-80 stykker. Jeg er 32 år. Har flere ganger møtt jenter som jeg har hatt sex med tidligere, men som jeg ikke har husket der og da. Jeg har ingen hukommelsesproblemer, men disse møtene har kanskje vært så intetsigende at de har ikke satt noen spor. Andre som har det lignende?

Anonymkode: 31a16...d26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget med mer enn 40 damer men mindre enn 50. En god del av dem var ONS og generelt i fylla. Husker ikke eksakt hvor mange.. Litt flaut🤪

Anonymkode: 2b821...73a

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke alle fra da jeg var ung. 
Husker heller ikke første gang jeg hadde sex, men husker delvis settingen. Husker ikke hvor gammel (ung) jeg var heller 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Ting som er lite minnerikt går gjerne i glemmeboka. Man husker som regel kun de jentene som gjør inntryk - altså de som er eksepsjonelt attraktive eller hadde 10/10 kropp. 

Anonymkode: 67749...f98

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det. Har kjæreste med over 100 ekser/ons/flings så hadde vært kjipt om han husket alle i detalj.

Anonymkode: c2fdc...78e

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Jeg har ikke hatt mange, men selv her hender det jeg plutselig kommer på personer jegt har glemt, fordi noen nevner dem

Anonymkode: 32c53...020

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget med mange. Over hundre. Husker ikke alle. Lager liste iblandt for å se om det virkelig stemmer 😅 Vet det var 80 for flere år siden... Ser for meg et par stk også men husker ikke om jeg hadde sex med de f.eks..

Anonymkode: e9c36...fa8

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke er litt ansiktsblind? Det er jeg, men skjønte det ikke før i godt voksen alder. Trodde jeg vare var ekstremt distre. 

Jeg har ikke den verste typen, men jeg kjenner ofte ikke igjen mennesker jeg ikke har en nær personlig relasjon til. Kan treffe folk mange ganger uten å kjenne dem igjen dersom jeg ikke har fått en nær personlig relasjon til dem. Hjelper ikke å ha møtt flere ganger, om det så hadde vært dating eller sex, om jeg ikke har knyttet personlig bånd. Jeg kan ha pratet med vedkommende i mange timer uten å kjenne vedkommende igjen bare kort tid etter. Jeg kjenner også ofte ikke igjen mennesker jeg møter på steder jeg ikke er vant til å møte dem, eller dersom de er kledd veldig annerledes enn jeg er vant til å se dem. 

Veldig mange er ansiktsblinde uten å vite det. Det er ulike grader av det. 

Anonymkode: be714...def

Skrevet

Joda, jeg husker dem godt.. masse gode minner, mye gøy og latter. Men når jeg tenker meg om nå, er det bare noen få jeg har hatt ONS med.. For de fleste møttes vi igjen, etter et par dager eller år. Det er bare så utrolig deilig å se dem smile når vi treffes og oppnår øyekontakt, det bevitner at vi har hatt det godt sammen. Og når jeg ser dem kommer de gode minnene tilbake.. "Aha ja, det var vi to som ble tatt på fersken av å pule oppå den fryseboksen, når husverten kom ned i kjellern for å klage av høy musikk på nachspielet"💭😅❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt to - en ungdomsforelskelse da jeg var 18, og eksmannen, som jeg var sammen med i 20 år.. Jeg vet jo at jeg hadde sex med ungdomsforelskelsen, og han var jo også min første, men jeg husker likevel ikke noe særlig av det. Hvordan kroppen hans var og slike ting.. Så kan godt forstå at man glemmer en og annen når man har ligget med 50-100 stk😉

Anonymkode: 434db...539

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker alle om jeg får et par minutter på meg, men vil du ha eksakt antall må jeg telle dem. Går ikke rundt med det i hodet.

Anonymkode: f172e...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...