Gå til innhold

I hvor mange år kan to gutter dele rom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, overskriften taler for seg. Er vanskelig å få tak i 3 soverom og må leie med 2 soverom. Ungene må dele rom, og jeg lurer på hvor lenge de kan dele rom? De er små nå. Skulle ønske jeg hadde råd til 3, men det har jeg ikke. Det blir en utfordring å få de til å sove på samme rom, så ene kommer sikkert til å ligge litt i min seng også. Men greit å vite sånn ca hvor lenge de vil takle å dele rom. 🦋

Anonymkode: 4e70b...8d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper til de er rundt 10-12 år. Men det kommer mye an på kjemien mellom dem også. 

Anonymkode: 7bbc2...185

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de må😊 å ha eget rom er en bonus, men går det ikke så går det ikke. Vi nordmenn er bortskjemt på plass. Moren min vokste opp med to lillebrødre som hun delte soverom med. Ikke direkte stort soverom heller. 

Det ordner seg 💕

Anonymkode: 9b809...beb

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har soverom til begge barna, men de foretrekker å sove på samme rom. Vi tenker at det er greit sånn til en av dem når puberteten, for da er det nok greit med litt privatliv. 

Anonymkode: 82300...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine delte rom til eldste flyttet ut som 20 åring :) 

Anonymkode: 67c3e...54f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de syntes det er ok.  Hadde prioritert å flytte om dere bor for dyrt for å ha nok rom til barna og de ikke trives sammen.

Anonymkode: 499b0...854

Gjest MullahDadullah
Skrevet

Går helt fint å dele rom for gutter, delte rom med min bror til jeg flyttet ut.

AnonymBruker
Skrevet

Går fint å dele rom så lenge de må og så lenge de går fint i lag!

Er det krise så gi de hver sitt rom og ta sovesofa på stuen du da? 

Søsken kan fint dele rom. Så lenge det ikke er stor alderforskjell!

Anonymkode: e5742...558

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge de kan? Til de blir rundt 75-85 år.

Anonymkode: f5c78...6a9

• Liker 1
Skrevet

Strengt tatt kan barn alltid dele rom. Å ha hvert sitt rom er en luksus som først har kommet de aller siste tiårene. Det kommer til å gå helt fint å dele rom lenge, og de er jo innforstått med hvor mange soverom leiligheten deres har. Hvis rommet er stort nok kan du prøve å dele det i to med en stor bokhylle for å gi dem følelsen av litt privatliv. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...