Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 21 som begynner å bli litt lei singellivet. Føler jeg har blitt tildelt så sinnsykt dårlige kort med tanke på genetikk. Er rødhåra, såvidt 170 høy og har veldig avlange øyne med mørke ringer under. Er helt norsk og blir spurt innemellom om jeg er asiatisk. Har blitt mobba mesteparten av livet så selvtilliten er ganske lav. Noe spesifikk dere ser etter som det faktisk er mulig å endre på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du høres søt ut! 

Anonymkode: 8808d...49e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare si det, du er jo knapt ute av barnestadiet og så er du lei av singelivet ! 🤣 Bli voksen først. Studer og ta en utdannelse først. De fleste treffer hverandre i studentsammenhenger og gjennom jobb osv. Og at du har rødt hår er jo bare sjarmerende.

Anonymkode: 3769b...a97

• Liker 3
Skrevet

Altså, for all del ikke stress. Du er kun 21 år, jeg er 26 år og har knapt hatt kjæreste. Når jeg sier det, så mener jeg at den jeg "hadde som kjæreste" ikke en gang var noe seriøst. Er en ganske pen dame, så det er ikke utseende som alltid teller. Sliter fortsatt den dag i dag med å finne kontakt med gutter, men det kommer av mye annet som jeg ikke trenger å starte på nå. Kan nok si at det handler om traumer og angst. 

Hvis du går rundt med tankegangen om at du ikke er "verdig" nok fordi du mener du er rødhåra og såvidt 170 cm høy, så vil du tiltrekke deg den type negativ energi. Ikke stress, kun tenk positivt om deg selv, ta livet med ro og fokuser på deg selv, ta tiden til hjelp så kommer det etterhvert. Om du er i en desperat tilstand vil det som regel ikke komme. 

Du må virkelig gi slipp på kjæreste-tanken og heller legge fokuset på deg og din fremtid, vær opptatt med ditt, så vil det komme naturlig. Og en ting jeg har lært i livet: utseende er noe man legger merke til i starten, men det er slettes ikke en faktor som gjør at man skaffer seg kjæreste. Har også flere venninner som er så pene at det ikke føles virkelig, som også sliter med å finne seg noen. Så kjenner jeg flere som ikke er det mest attraktive i markedet som alltid får seg noen. Det handler rett og slett om utstråling og personlighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kast bort de beste årene av livet ditt på et forhold som ikke kommer til å vare. 

Slutt å sitt hjemme og synes synd på deg selv. I 20-årene skal du;

reise, hooke, oppleve folk og kulturere, prøv nye ting, utforske deg selv og andre. Ta ting lite høytidelig og ikke stresse. Man skal finne seg selv. 

Det er nok av tid til dørge kjedelige forhold når du blir 40+ og urelevant. 

Anonymkode: e3c91...aea

AnonymBruker
Skrevet

Lagd ny bruker? Føler du skriver veldig mye likt som en tidligere bruker her inne. 🤔

Anonymkode: 98f01...2ba

• Liker 1
Gjest MullahDadullah
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lagd ny bruker? Føler du skriver veldig mye likt som en tidligere bruker her inne. 🤔

Anonymkode: 98f01...2ba

Det er Knutern som er ute og går igjen vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...